به روز شده در: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
دستیار وزیر ارتباطات در امور ارتباطات مردمی مطرح کرد؛
نجات‌نیا از ارائه خدمات رایگان در قالب پیامک به زائران اربعین در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی اپراتور‌های تلفن همراه خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ - 10October 2018

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سیدفرزاد نجات‌نیا دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات مردمی در حاشیه نشست «خیرین عاشورایی و فعالین اربعین حسینی» اظهار داشت: با تأکید وزیر ارتباطات، سومین جلسه آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی پیرامون پیاده‌روی اربعین باهدف ارتقاء فرهنگی، غنی سازی محتوایی و فرهنگی مراسم راهپیمایی اربعین برگزار شد.

وی با اشاره به دستگاه‌های حاضر در این جلسه تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگانی از صداوسیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، بعثه مقام معظم رهبری و خیّران عاشورایی، فعالان و تشکل‎های مردم نهاد اربعینی، اپراتور‌های تلفن همراه و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

نجات نیا درباره نحوه پوشش ارتباطی در اربعین حسینی خاطرنشان کرد: تلاش‎های زیادی برای مناسبات پوشش ارتباطی و اینترنتی زائران از طرف ایران انجام شده و هم‌اکنون نمایندگانی از شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات رادیویی در بغداد در حال مذاکره با اپراتور‌های عراقی برای خدمات ارتباطی مسیر پیاده روی نجف-کربلا هستند.

وی تصریح کرد: با تاکید وزیر ارتباطات و نگاه فرابخشی به کار‌های محتوایی اربعین حسینی، حمایت از طرح‌های جامع در حوزه اربعین در دستور کار قرار گرفت.

دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات مردمی درباره طرح‌های جامع در حوزه اربعین افزود: طرح‌هایی مانند؛ اربعین پژوهی، نائب‎الشهید، اپلیکشن‎های راهنمای زائر، راه حسین، گمشدگان و... توسط تشکل‌های مردم نهاد ارائه شده و مورد بررسی قرار گرفته است که طی چند روز آینده حمایت لازم از آن‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی اپراتور‌های تلفن همراه خدماتی را در قالب پیامک به مردم ارائه می‌دهند خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی پیرامون امنیت، بهداشت، سلامت و ... بسته‎های فرهنگی و آشنایی بیشتر با پیاده روی اربعین و تسهیل در امور زائران از سوی اپراتور‌های تلفن همراه به صورت رایگان به زائران ارائه می‌شود.

نجات نیا با بیان اینکه اپراتور‌های تلفن همراه برای آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و آموزش زائران از مبدا با هماهنگی ستاد مرکزی اربعین و کمیته فرهنگی-آموزشی ستاد همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند افزود: بستر مناسبی برای دسترسی و ارتباط مشترکان با برنامه‌های ستاد مرکزی اربعین فراهم شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها