دیدار مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با خانواده شهید «خوشایند»

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان به همراه تعدادی از مسئولین با خانواده شهید والامقام «حبیب‌الله خوشایند» دیدار کرد.
کد خبر: ۳۱۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ - 10October 2018

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با خانواده معظم شهید والا مقام حبیب الله خوشایندبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، «ادهم کرد زابلی» مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در دیدار با مادر شهید «حبیب‌الله خوشایند»، اظهار داشت: شهادت یک افتخار بزرگ است که نصب هر انسانی نمی شود. حضرت علی (ع) وقتی که به شهادت رسید گفت من به خدای کعبه رستگار شدم.

وی ادامه داد: «حبیب‌الله خوشایند» در سن 11 سالگی به مقام شهادت نائل شده است. این شهید ورزشکار از شهدای فوتبالیست است. بعنوان یک ورزشکار من خودم آرزوی دارم شهید شوم. چون شهیدان و خانواده معظم آنان را دوست دارم.

مادر شهید خوشایند در این دیدار گفت: فرزندم در سن 11 سالگی در جبهه دشت عباس عملیات فتح المبین واقع در غرب ایلام به شهادت رسید. فرزندم به حدی کوچک بود که هنوز نماز خواندن برایش واجب نشده بود ولی برای برافراشته نگه داشتن پرچم اسلام پا به جبهه گذاشت.

وی عنوان کرد: روزی که فرزندم شهید شد در خانواده مراسم عروسی داشتیم ولی پدر شهید در حین مراسم عروسی چندین بار به ما اشاره کرد که من دیشب خواب شهادت حبیب را دیده‌ام مراسم را باید زودتر به پایان برسانیم ساعاتی نگذشت که تقریبا ساعت 6 غروب همان روز عروسی خبر شهادت فرزندم را به ما اعلام کردند. افتخار می‌کنم که فرزندم در راه اسلام  به شهادت رسیده است.

در پایان این دیدار، مدیر کل ورزش و جوانان استان با اهدای لوح سپاس از مادر شهید تقدیر بعمل آورد.

«حبیب‌الله خوشایند» کوچک‌ترین شهید استان سیستان و بلوچستان در تاریخ سوم فروردین سال 61 در سن 11 سالگی در جبهه دشت عباس عملیات فتح المبین واقع در غرب ایلام به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار