نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اگر استقلال ما نابود شود حیات‌مان نیز نابود می‌شود

حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» گفت: این‌که استقلال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ما را بخواهند از بین ببرند یعنی حیات سیاسی و فرهنگی و اجتماعی ما را می‌خواهند نابود کنند.
کد خبر: ۳۱۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ - 10October 2018

فوری/انسان باید مبارزه کند/اربین بردن استقلال یعنی ازبین بردن حیاتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز (چهارشنبه) در دیدار فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون استان، اظهار داشت: در سلسله موجودات، مقام حیات مقام بالایی است و خداوند متعال این نعمت بزرگ را به بخشی از موجودات خود عنایت فرموده است.

وی افزود: به دلیل این‌که در عالمی زندگی می‌کنیم که عالم تضاد است و هرچیزی آفتی دارد، حیات هم آفت دارد و در این باب مبارزه لازم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: از حیات گیاهی و جمادی که پایین‌ترین سطح از حیات هستند تا حیات انسانی، میدان مبارزه طبیعت است.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان این‌که انسان اولین میدانی که در جهت مبارزه می‌بیند طبیعت است، گفت: انسان اگر بخواهد زنده بماند باید مبارزه کند و اگر پیشبینی لازم صورت نگیرد از حیات باز می‌ماند.

وی متذکر شد: حیات انسانی انسان که به عقل و ایمان است و حیات طیبه انسان، باید نگهداری شوند که البته تلفیق این دو با هم شاید برای بعضی تازگی داشته باشد.

نماینده‌ ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این‌که محراب محل مبارزه است و امام جماعت که در محراب قرار می‌گیرد مبارزه می‌کند، عنوان کرد: نمازی که مبارزه با شرک و کفر نداشته باشد فایده ندارد.

حجت‌الاسلام عبادی با تاکید بر این‌که نماز محل مقاومت است، اعلام کرد: اگر دفاع نکنیم همه چیز ازبین می‌رود، هرجا اندکی ضعف است، مرگ است و اگر مبارزه نکنید نابود می‌شوید.

وی بیان داشت: حیات است که به ما حیات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می‌دهد و اگر ما در حیات اصلی و حیات انسانی الهی‌مان کم بیاوریم، همه رشته‌های حیات را از ما می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این‌که استقلال سیاسی و فرهنگی و اجتماعی ما را بخواهند از بین ببرند یعنی حیات سیاسی و فرهنگی و اجتماعی ما را می‌خواهند نابود کنند.

حجت‌الاسلام عبادی اضافه کرد: پیغمبران هم برای همین آمدند و همیشه مورد آزار و اذیت دیگران و در رنج قرار داشتند و این به‌خاطر حفظ حیات است وگرنه کسی مزاحمتی ایجاد نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) جامعه اسلامی را احیا نمود، اظهار داشت: این فرصت به هر عالم متعهدی که می‌رسید همین بوده است، اما براساس اخبار آخرالزمان این‌طور پیش بینی شده و دیدید که اتفاق افتاد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به طلاب حاضر در جلسه عنوان کرد: خداوند به شما که در چنین زمانی دین خدا را یاری می‌کنید قوت دهد.

حجت‌الاسلام عبادی افزود: در روایات آمده است کسانی که پیش از ظهور اقدام کنند ارزش‌شان بیش از آن‌هایی است که بعد از ظهور بیایند؛ چراکه بعد از ظهور امام عصر معما دیگر حل شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله شاهد پیروزی خواهید بود؛ چراکه نشانه‌های پیروزی ظاهر است و از همان جا که دشمن امید دارد نشانه‌های پیروزی برمی‌جهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار