مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان:

نیروی انتظامی با اقتدار در برابر اخلال‌گران نظم و امنیت ایستاده است

«قاسم محمدی» گفت: نیروی انتظامی نیرویی است که با اقتدار در برابر اخلال‌گران نظم و امنیت ایستاده است و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان‌آور آرامش و عدالت باشد.
کد خبر: ۳۱۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ - 10October 2018

نیروی انتظامی نیاز یک جامعه ی آرمانی است و همه ی اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع تاکید دارند.به گزارش خبرنگار دفاع پرس از زنجان، «قاسم محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار با سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی استان، اظهار داشت: نیروی انتظامی نیاز یک جامعه‌ آرمانی است و همه‌ اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تاکید دارند.

وی افزود: نیروی انتظامی نیرویی است که با اقتدار در برابر اخلال‌گران نظم و امنیت ایستاده است و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان‌آور آرامش و عدالت باشد؛ لذا امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط، ثمره‌ حضور نیروی انتظامی در جامعه است.

محمدی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی کلیه کارکنان فرماندهی انتظامی استان زنجان، اظهار داشت: مردم ولایی و شهیدپرور استان زنجان همواره مدیون تلاش‌های بی‌شائبه شما حماسه‌سازان پیروز و سنگرداران همیشه بیدار که سرافرازانه راه قسط و امنیت در سایه‌ تلاش شما طلوع می‌کند، هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار