قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

نیاز امروز کشور همدلی میان مردم و مسوولان است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: همدلی و یکپارچه بودن نیاز کشور است که باید در میان مسوولان نیز اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۳۱۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ - 10October 2018

نیاز امروز کشور همدلی میان مردم و مسوولان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «نصرالله لطفی» در همایش استانی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تالار برق کرمان اظهار داشت: اکنون حساسیت بیشتری در کشور و حتی جهان نسبت به انقلاب اسلامی وجود دارد که در 39 سال گذشته با آن روبه‌رو نبوده‌ایم.

قائم مقام شورای هماهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه نگاه ما لحظه‌شناسی است و باید کار درست را در لحظه انتخاب کرد، افزود:راهپیمایی اربعین یکی از این مصادیق است که همه باید کمک کرده و با یک نگاه خارج از اقتصادی به مردم کمک و یک نمایش اقتدار را شکل دهیم.

وی از گرانی، بیکاری و تورم به عنوان واقعیت‌های تلخ جامعه نام برد و خاطرنشان کرد: هر کسی در هر مسوولیتی باید لباس رزم متناسب با خودش را بر تن کرده و در راستای رفع مشکلات مردم پیش رفته تا مشکلات را کاهش دهند، هر کدام از مدیران در این لحظه مسوولیت خاص خود را دارند.

رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر این که نگاه امسال ما نگاه مراسمی نیست، عنوان کرد: این موضوع بر اساس مقابله با استکبار به‌ویژه آمریکا پیش می‌رود و با سنگر دفاع مقدس به آن نگاه می‌کنیم و با همان روحیه نیز پیش خواهیم رفت.

لطفی به توطئه‌های آمریکا و استکبار علیه ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان با بی اعتمادی و سیاه نمایی جلو آمده‌اند و ما باید با نگاه هنر، دستاوردهای 40 ساله انقلاب را معرفی کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران دموکراسی‌ترین کشور در دنیا است، تصریح کرد: خالص ترین و یکپارچه‌ترین حمایت از انقلاب در راهپیمایی‌ها هستند که در مراسم مختلف، تماشایی‌تر می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی انقلاب اسلامی شبکه مجازی را تهدید تربیتی، شبهه افکنی و تغییر باورها خواند و تاکید کرد: تشدید شیطنت‌های آمریکا به آن اضافه شده و سال حساسی را برای کشور ما ساخته است.

وی تاکید کرد: آمریکا اذعان کرده است که همه توطئه‌های خود علیه ایران اسلامی بدون نتیجه مانده و نیز اعتراف کرده که با برخورد نظامی و قهری نیز نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم، آنها دست به جنایت می‌زنند و با بزرگنمایی ضعف‌ها و مشکلات موجود بستر مردم را ناامید کرده و به سمت نافرمانی مدنی پیش می‌روند.

لطفی تصریح کرد: از صدر اسلام تاکنون هیچ زمانی نبوده است که فضا کاملأ شفاف و بدون مشکل باشد، باید جلوی فساد را گرفت و همدلی و یکپارچه بودن نیاز کشور است که باید در میان مسوولان نیز اتفاق بیفتد.

همچنین «مهدی صدفی» مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این نشست، انقلاب اسلامی ایران را نشأت گرفته از قیام سیدالشهداء(ع) دانست و اظهار داشت: فعالیت این ستاد در کرمان از سوم خرداد ماه امسال آغاز شده و بعد از اولین جلسه که در کارگروه‌ها انجام شد ستاد در مرکز استان شکل گرفت.

وی ادامه داد: این ستاد در مرکز کرمان و همین طور شهرستان‌ها تشکیل شده و در 8 مولفه‌ از جمله علمی، فرهنگی ،قرآنی، نمایشگاهی، رسانه‌ای و مراسم را در برنامه خود دارد.

صدفی تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال را از مهمترین اهداف برشمرد و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌ها به صورت مردمی بوده، متنوع و جذاب است علاوه بر اینکه از رفتارها و برنامه‌های سیاسی نیز به شدت پرهیز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار