فرماندار دلفان مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های محلی برای مدیریت امور

جعفر طولابی گفت: یکی از بهترین راهکارهای مدیریتی، استفاده از ظرفیت های محلی، معتمدین، اعضای شورای های اسلامی، دهیاران و نخبگان، خبرگان اجتماعی و فرهنگی و تعامل با اقشار مختلف مردم و مسولین است که می تواند در پیشرفت امور مؤثر واقع شود.
کد خبر: ۳۱۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹ - 10October 2018

استفاده از ظرفیت های محلی، یکی از بهترین راه کارهای مدیریتی برای پیشرفت امور است.به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «جعفر طولابی» در دیدار با فرمانده انتظامی دلفان که امروز عصر (چهار شنبه) با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی انتظامی شهرستان دلفان، معاونت ها و فرماندهان کلانتری و پاسگاه های و رئیس شورای تامین این شهرستان صورت گرفت، ضمن تشکر از حضور اعضا و تبریک هفته نیروی انتظامی از زحمات پرسنل انتظامی در برقراری نظم، امنیت و آرامش در حوزه شهرستان، اظهار داشت: نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با جرائم و برقراری نظم و امنیت عمومی قرار دارد.

وی گفت: امروزه با پیشرفت علم، تکنولوژی، توسعه جوامع، تهدیدات و جرائم نیز از پیچیدگی های خاصی دارند که در گذشته وجود نداشته از جمله جرائم سایبری، اینترنتی و فضای مجازی که نیروی انتظامی با بروزرسانی امکانات و تجهیزات خدمات ارزشمندی در این راستا انجام داده است.

 فرماندار دلفان به مؤلفه های مدیریت از جمله علم ، آگاهی و تسلط بر قوانین و مقررات  ، تجزیه و تحلیل درست مسائل و موضوعات کاری، شناخت تهدیدات، آسیب ها و ظرفیت ها و فرصت ها و دیگر مؤلفه ها اشاره کرد و افزود: آشنایی با قوانین و مقررات عمومی و اشرافیت بر قوانین تخصصی حوزه سازمانی باعث می شود که در اعمال مدیریت بهتر عمل کنیم.

طولابی عنوان کرد: تسلط بر موضوعات و اوضاع و احوال حوزه مأموریت کاری و اداری و همچنین  شناخت تهدیدات و آسیب ها، موجبات تجزیه و تحلیل درست مسائل و در ادامه باعث انجام اقدامات پیشگیرانه جهت کاهش جرائم و تهدیدات و پیدا نمودن راهکارها برای جلوگیری از حوادث و اتفاقات  خواهد شد.

 وی تصریح کرد: علی رغم  توطئه های  دشمنان نظام و انقلاب، با تلاش دولت، مسئولین نظام، رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و حضور ملت همیشه در صحنه، کشور ما از امنیت و اقتدار ویژه ای برخوردار است.

فرماندار دلفان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط حساس امروز و وجود تهدیدات در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از ناحیه دشمنان و معاندین نظام چه داخلی و خارجی  می طلبد که ما مسائل و موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را رصد کرده و از تبدیل آن به تهدیدات امنیتی جلوگیری کنیم.

طولابی با بیان اینکه برخی آسیب ها و موضوعات اجتماعی و مشکلات صنفی در صورت عدم کنترل به مسائل امنیتی تبدیل می شوند، افزود: مردم رفتار و اعمال مسئولین را رصد می کنند و ما بایستی  بر مبنای قانون و مقررات با تلاش و کوشش  به وظایفمان عمل نموده و باعث دلگرمی و امید به جامعه باشیم.

وی گفت: یکی از بهترین راهکارهای مدیریتی، استفاده از ظرفیت های محلی، معتمدین، اعضای شورای های اسلامی ، دهیاران و نخبگان، خبرگان اجتماعی و فرهنگی و تعامل با اقشار مختلف مردم و مسولین می باشد که می تواند در پیشرفت امور موثر واقع گردد.

فرما ندار دلفان یادآور شد: بحمدالله با تلاش و کوشش اعضای شورای تأمین و اداری، فضای شهرستان، فضای همدلی، تعامل و وحدت حول محور کار تلاش و خدمت است.

 درپایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدایا، از زحمات فرماندهی و مسئولین رده های مختلف نیروی انتظامی شهرستان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها