سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی:

دیدار با جامعه ایثارگران موجب تقویت روحیه خدمت‌­رسانی در مسئولان می‌­شود

«ابراهیم قربان‌­زاده» گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می­‌شود.
کد خبر: ۳۱۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ - 11October 2018

دیدار با جامعه ایثارگران موجب تقویت روحیه خدمت‌­رسانی در مسئولان می‌­شودبه گزارش دفاع پرس از مشهد، «ابراهیم قربان‌­زاده» سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی امروز (پنج‌شنبه) همزمان با هفتمین روز از هفته نیروی انتظامی، با خانواده شهید «حسین افضلی» و جانباز «سید قاسم عربی» دیدار کرد.

وی در این دیدار‌ها با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌­شود.

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، عزت، رحمت، تعهد و اخلاص را از ویژگی­‌های بارز خانواده‌­های معظم شهدا و جانبازان عنوان کرد و افزود: خانواد‌ه‌های شهدا و جانبازان گران‌بهاترین سرمایه‌های نظام اسلامی هستند.

قربان‌­زاده با بیان این‌که بر اساس آیات قرآن کریم شهدا زنده هستند و در محضر پروردگار متعال روزی می­‌خوردند، بیان داشت: کمترین وظیفه ما در قبال شهدا و جانبازان، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و ارزش­‌های اسلامی است.

وی در پایان با بیان این‌که اقتدار و سرافرازی کشور مدیون خون پاک شهدا و ازخودگذشتگی‌­های جانبازان است، گفت: یاد و خاطره این دلاورمردان تا ابد در ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار