دادستان کل کشور:

تاکید بر هماهنگی دادستان‌ها با نیروی انتظامی/ امنیت عنصر اصلی پیشرفت کشور است

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری گفت: امنیت بالاترین و مهمترین نعمتی است که خداوند به یک کشور اعطا می‌کند و عنصر اصلی پیشرفت هر جامعه‌ای است.
کد خبر: ۳۱۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ - 11October 2018

امنیت عنصر اصلی پیشرفت کشور است/ تاکید بر هماهنگی دادستان‌ها با نیروی انتظامیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «محمد جعفر منتظری» دادستان کل کشور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان استان اصفهان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: اهم مسائل هر کشوری، امنیت است و ایجاد امنیت برای کشور از هر مسئله‌ای مهمتر.

وی در ادامه افزود: اگر امنیت نداشته باشیم یعنی هیچ چیز نداریم؛ اقتصاد، آسایش مردم، رفاه، فرهنگ و... تحت تاثیر قرار می‌گیرد و در نظم جامعه اخلال ایجاد می‌شود.

دادستان کل کشور با اشاره به اهمیت امنیت در زندگی روزمره مردم اذعان کرد: مدارس، آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌های ما تحت لوای امنیت می‌توانند، وظایف خود را انجام دهند اگر ناامنی باشد استاد دانشگاه نمی‌تواند تدریس کند، صنعتگر به فعالیت خود نمی‌رسد و کشاورزی هم محصولی در بر ندارد.

حجت الاسلام منتظری همچنین تاکید کرد: امنیت بالاترین و مهمترین نعمتی است که خداوند به یک کشور اعطا می‌کند و امنیت، عنصر اصلی پیشرفت هر جامعه‌ای است.

وی به حادثه تروریستی اهواز اشاره‌ای داشت و گفت: یک گوشه از حساسیت و تلاش نیرو‌های امنیتی را در حادثه تروریستی 31 شهریور در اهواز دیدیم و ثابت شد که چه تهدیداتی علیه ایران وجود دارد و گروهک تروریستی داعش که از همان ابتدا با هدف ضربه زدن به ایران تشکیل شده بود؛ چگونه با بی رحمی، زنان و کودکان را به شهادت رساند.

دادستان کل کشور با اشاره به بیداری و هوشیاری نیرو‌های امنیتی متذکر شد: رژیم صهیونیستی با پول سعودی و امارات این افراد را آموزش دادند و هدفشان ایران بود، اما ایران بیدار بود و اجازه نداد دشمن خون خوار به مرز‌ها برسد.

به گفته حجت الاسلام منتظری، توطئه دشمن در تشکیل داعش به خطر انداختن امنیت مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران بود و حال نیز تهدیدات پابرجا هستند و اگر غفلت بورزیم، حوادثی همانند حادثه اهواز تکرار خواهد شد.

دادستان کل کشور با اشاره به هماهنگی کامل نیرو‌های امنیتی و دستگاه قضائی یادآور شد: وقتی از جایگاه شورای عالی امنیت ملی به امنیت کشور نگاه می‌کنیم می‌بینیم که هماهنگی و تعامل بین نیروی‌های امنیتی وجود دارد و امنیت قابل توجه و تقدیری است و مردم باید از این نعمت الهی شاکر باشند، کشور‌های اطراف را مشاهده می‌کنید که ناامنی چه بلایی سر آن‌ها آورده است.

وی در پایان خطاب به دادستان مرکز اصفهان گفت: شما را به هماهنگی با نیروی‌های انتظامی، سپاه پاسداران و نیرو‌های اطلاعاتی توصیه می‌کنم و یادآور می‌شوم که 4 دستگاهی که مسئول صدر تا ذیل امنیت کشور هستند باید در هماهنگی و هم افزایی کامل، مسائل را به پیش ببرند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها