فارین پالسی:

ترامپ هرگز موفق به دیدار با رهبران ایران در مقابل رسانه‌ها نخواهد شد

یک مجله آمریکایی با بیان اینکه آمریکا در خصوص ایران منزوی به نظر می‌رسد، نوشت که دونالد ترامپ شاید هرگز نتواند به خواسته خود در زمینه دیدار با یکی از رهبران ایران در مقابل دوربین رسانه‌ها برسد.
کد خبر: ۳۱۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ - 11October 2018

ترامپ هرگز موفق به دیدار با رهبران ایران در مقابل رسانه‌ها نخواهد شدبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، مجله آمریکایی فارین پالسی در گزارشی با اشاره به اظهارات متناقض دونالد ترامپ درباره رئیس جمهور ایران نوشت: این تلفیق انتقاد و تعرف و تمجید ناشی از یک پارادوکس هدفمند است. ترامپ از توافق هسته‌ای 2015 راضی نیست و می‌خواهد درباره توافق دیگری مذاکره کند. در انعکاس سیاست خود در قبال کره شمالی، او می‌خواهد تا حد ممکن به ایران فشار وارد کند تا زمانی تهران برای مذاکره موافقت کند.

این مجله با اشاره به رویکرد دولت آمریکا در یکجانبه گرایی و نادیده گرفتن نظرات متحدان واشنگتن افزود: دولت ترامپ در حال حاضر، در خصوص ایران منزوی به نظر می‌رسد.

فارین پالسی در ادامه با اشاره به سیاست فشار حداکثری آمریکا بر ایران به منظور قبولاندن سیاست خود به تهران نوشت: ترامپ شاید هرگز آن لحظه‌ای را که می‌خواهد با یکی از رهبران ایران در مقابل تلویزیون حاضر شود را نخواهد داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها