رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد؛

کشف ۴۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران / انهدام ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان

«علیرضا ثقفی» از اجرای طرح مقابله با مواد مخدر و کشف ۴۲۴ کیلو گرم مواد مخدر در استان مازندران طی ۲ هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ - 11October 2018

کشف ۴۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران / انهدام ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استانبه گزارش دفاع پرس از ساری، «علیرضا ثقفی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به کشف ۴۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در این استان، اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ، طرح مبارزه با مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران قرار گرفت و در اجرای این طرح که به مدت ۲ هفته به اجرا در آمد، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲۸۰ خرده فروش مواد مخدر در سطح استان شدند.

ثقفی از انهدام ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی این مدت خبر داد و تصریح کرد: ۴۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای این طرح توقیف شد.

وی از کشف ۴۲۴ کیلو انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ و عاملان افیونی خبر داد و اظهار داشت: ۳۵۱ معتاد به مواد مخدر نیز در اجرای این طرح دستگیر و به مراکز درمانی معرفی شدند.

تقفی همچنین اذعان داشت: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه و... باعث به‌وجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌شود.

این مسئول با بیان این‌که مصرف‌کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می‌دهد و هرگز به هدف‌های بزرگ و اصلی خود نمی‌رسد، گفت: مصرف‌کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می‌شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغازگران آن دوستان دشمن صفت، سوداگران مرگ و افرادی سودجو بوده‌اند.

وی در پایان به مردم متذکر شد: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها