محمدباقر قالیباف:

امروز باید فرصت را به جوانان بدهیم تا بتوانند بهتر مسائل را حل کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همان‌طور که امام راحل و انقلاب فرصت را به جوانان دادند، باید امروز هم این فرصت را به جوانان بدهیم تا بتوانند بهتر مسائل را حل کنند که قطعا توانایی و دید بالاتری از ما دارند.
کد خبر: ۳۱۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ - 11October 2018

امروز باید فرصت ها را به جوانان داد.به گزارش دفاع پرس از همدان، «محمدباقر قالیباف» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز (پنج‌شنبه) در بیست و پنجمین مجمع فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان، اظهار داشت: همه در حق هم دعا کنیم تا ان‌شاءلله امروز هم مثل دوران دفاع مقدس عمل کنیم و مدیون خون شهدا و امام شهدا نمانیم.

وی افزود: امروز فرصت‌هایی در کشور فراهم شده که مایه افتخار ایران و باعث عزت مسلمین و احیای مجدد اسلام در دنیا که دوران رشادت‌ها و مبارزات رزمندگان و مجاهدین راه خداست، شده است.

قالیباف بیان داشت: امروز در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، مشکلات و چالش‌هایی داریم، اما در حوزه‌ امنیت، دفاع و توان نظامی در تمامی ابعاد، ما سرمایه‌دار هستیم و مشکلات نداریم و قطعا ایران جزو پنج کشور مطرح دنیا در این عرصه است.

وی با اشاره به این‌که برخی می‌گویند ایزان که موشک می‌سازد، ماهواره و سکوی پرتاب موشک دارد، چطور خودرو پراید می‌سازد، گفت: درست است، چون مردانی که در عرصه صنایع دفاعی و نظامی ایران فعالیت‌ می‌کنند، مردانی از جنس شهید همدانی‌ هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که نصرت برای سربازان خداست، گفت: پیشسکوتان دفاع مقدس از قافله‌ای‌ هستند که به سنت‌های الهی ایمان دارند.

قالیباف خاطرنشان کرد: افتخار این است که جهان ما، از افغانستان تا جولان در حال مبارزه با اسرائیل است و همه جای تاریخ جنگ رد پای غیرت پیشکسوتان است، که این‌هاست که دشمن را در مقابل ما پای میز مذاکره آورده است.

عضو مجمع شورای تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ انسان منصفی شما پیشکسوتان را فراموش نخواهد کرد و ذره ذره اعمال شما محاسبه خواهد شد.

وی افزود: امروز در سختی‌های اقتصادی، باز هم کسانی که مجاهدانه تلاش کنند پیروز خواهند شد و ما تا زمانی که مردم را قبول داشته باشیم و در خدمت آن‌ها باشیم پیروز خواهیم بود.

قالیباف خاطرنشان کرد: همان‌طور که امام راحل و انقلاب فرصت را به جوانان دادند، باید امروز هم این فرصت را به جوانان بدهیم تا بتوانند بهتر مسائل را حل کنند که قطعا توانایی و دید بالاتری از ما دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار