نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

شهدای خلیج فارس نشان دادند که آمریکا در برابر ایران هیچ توانایی ندارد

آیت‌الله «غلام‌علی صفایی بوشهری» گفت: شهدای مبارزه مستقیم با آمریکا با رشادت خود نام ایران اسلامی در جهان پرآوازه کردند و نشان دادند که آمریکا در برابر ایران هیچ توانایی ندارد.
کد خبر: ۳۱۳۱۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ - 11October 2018

شهدای خلیج فارس نشان دادند که آمریکا در برابر ایران هیچ توانایی نداردبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلام‌علی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با مادر شهید «بیژن گرد» از شهدای مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس، با اشاره به این‌که حماسه این رزمندگان در تاریخ انقلاب اسلامی و جهان ثبت است، اظهار داشت: رزمندگان مبارزه با آمریکا در خلیج فارس چنان درسی به شیطان بزرگ دادند که هرگاه آنان صدای قایق‌های سپاه در خلیج فارس می‌شنوند، هراس و ترس وجود آن‌ها را فرا می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ مهر‌ماه سال ۱۳۶۶، گفت: شهدای مبارزه مستقیم با آمریکا با رشادت خود، نام ایران اسلامی در جهان پرآوازه کردند و نشان دادند که آمریکا در برابر ایران هیچ توانایی ندارد.

امام جمعه بوشهر، اقتدار و توانمندی ایران اسلامی را مدیون رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی شهدا دانست و تصریح کرد: رزمندگان مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس با تأسی از مکتب حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، درس فراموش نشدنی به دشمنان دادند و این رزمندگان و حماسه‌آفرینان، اوج اقتدار و توانمندی ایران اسلامی را در برابر شیطان بزرگ در دفاع از انقلاب و ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با قدردانی از صبر و تحمل خانواده معظم شهدا، تاکید کرد: پرورش و تربیت چنین فرزندانی در دامان این‌گونه مادران، نشان از تربیت علوی رزمندگان است که جایگاه و منزلت عظیمی نزد ایزد منان دارد.

خاطرنشان می‌شود، شهید «بیژن گرد» سال ۱۳۴۵ در جزیره «خارک» استان بوشهر متولد شد و در ۱۶ مهرماه سال ۱۳۶۶ در آخرین مأموریت دریایی خود، به همراه دیگر همرزمانش از جمله شهید «نادر مهدوی» در مقابله با ناو‌های آمریکایی متجاوز در خلیج فارس به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
زنده باد مادران شهدا ک دلیر مردانه فرزند تربیت کردند تا از آرمان های انقلاب اسلامی ایران جان برکف دفاع کنند
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
خداوند حافظت باشه مادر
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
روحشان شاد
ستاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
0
سلام
خانواده شهدای گرانقدر ایران اسلامی روی چشم همه ما هستن.
درود و صلوات بر
شهدای عزیزمان
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار