مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس اهواز، هویت معنوی خوزستان خواهد شد

سردار «محمد علی‌پور» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اهواز، شناسنامه و هویت معنوی و ارزشی استان خوزستان خواهد شد؛ به‌گونه‌ای که بتوانیم در این مرکز و هر ساله شاهد میزبانی از میلیون‌ها زائر اربعین حسینی و کاروان‌های راهیان نور و البته گردشگران خارجی باشیم.
کد خبر: ۳۱۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ - 11October 2018

مرکز فرهنگی دفاع مقدس اهواز، شناسنامه و هویت معنوی خوزستان خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، در حاشیه بازدید از پروژه ساخت فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اهواز، اظهار داشت: خدا را شاکریم که این توفیق نصیب ما شد تا شاهد آغاز ساخت مطالبه بزرگ خانواده معظم شهدا و جامعه رزمنده و ایثارگر خوزستان باشیم.

وی افزود: حمایت و دغدغه رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کنار پشتیبانی‌های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مجلس، فرماندهان نیروهای مسلح و بسیاری مسئولین دلسوز استانی، باعث شد تا امروز شاهد آغاز به‌کار فاز اول این پروژه ملی باشیم.

سردار علی‌پور ادامه داد: در فاز اول این طرح قرار است که ساختمان اصلی موزه ساخته شود و البته به‌صورت همزمان نیز شهرداری اهواز ساخت فضاها و دیواره‌های اطراف را نیز آغاز خواهد کرد تا ان‌شاءالله در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن بتوانیم این پروژه فراملی را تقدیم رزمندگان سراسر کشور کنیم؛ چرا که در محتوای این مرکز سعی خواهیم کرد که نقش رزمندگان و شهدای همه استان‌ها در دفاع مقدس را لحاظ کرده و در معرض دید عموم قرار دهیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اهواز، شناسنامه و هویت معنوی و ارزشی استان خوزستان خواهد شد؛ به‌گونه‌ای که بتوانیم در این مرکز و هر ساله شاهد میزبانی از میلیون‌ها زائر اربعین حسینی و کاروان‌های راهیان نور و البته گردشگران خارجی باشیم.

خاطرنشان می‌شود، فاز اول ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خوزستان به مساحت ۱۰ هکتار در پارک شهروند اهواز امروز (پنج‌شنبه) آغاز به‌کار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار