بیانیه؛

بیانیه بسیج ورزشکاران سپاه لرستان در حمایت از «مارال مردانی»

«مارال مردانی» بانوی ورزشکار لرستانی، به علت رعایت حجاب اسلامی، از سوی مسئولان فدراسیون جهانی، در مسابقات اخیر آرژانتین، از دور رقابت ها کنار گذاشته شد.
کد خبر: ۳۱۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ - 11October 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در حمایت از ورزشکار ارزنده لرستانی، بانوی جودوکار اهل لرستان و فرزند ایران زمین ،«مارال مردانی» که در مسابقات اخیر آرژانتین ، به طرز ناجوانمردانه ای از سوی مسئولان فدراسیون جهانی از مسابقه منع شد آن هم به علت رعایت حجاب اسلامی، بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:

بسمه تعالی

در طول تاریخ ورزشکاران و قهرمانان بسیاری داشته ایم و داریم که همواره باعث سربلندی و سرافرازی و افتخار این ملت بوده و هستند.

اما آنچه مهم بوده رعایت و پایبند بودن به اخلاق اسلامی و ورزشی و منش پهلوانی بوده که آنان همواره و هرجا با خود همراه داشته اند و  اهمیت ورزش را با رعایت این اصول انسانی صد چندان کرده اند.

از ورزشکارانی که از مقابله با ورزشکاران رژیم صهیونیستی پرهیز کرده اند و چه بسا مدال های رنگارنگ را از دست داده اند ولی در آن طرف دنیا به آرمان های اسلام و انقلاب پایبند بوده و آبروی کشورمان را حفظ کرده اند. تا ورزشکارانی که مدال های رنگارنگ خود را آن سوی مرزها ، تقدیم شهدا کرده اند و بانوان ورزشکاری که با رعایت حجاب و پوشش اسلامی آبروی ملت ما را حفظ کرده اند و افتخارآفرینی کرده اند  و صدها مورد اینچنینی از اخلاق و منش ورزشکاران ما موجب افتخار و سربلندی کشور مان شده اند.

مقام معظم رهبری در بخشی از بیانات خود در دیدار مدال آوران کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی اندونزی ، فرمودند : «خانم های ما که در میدان ورزش حاضر شدند ؛ با وقار با متانت حاضر شدند همه با حجاب اسلامی و بعضی با حجاب بخصوص اسلامی ایرانی چادر که اصلا چادر نماد زن ایرانی است در همه ی دنیا ظاهر شدند ؛ اینها خیلی با ارزش است.» اما کشور ما و انقلاب ما در طول سالیان به انحای مختلف مورد دشمنی دشمنان بوده و هست و دشمنان سعی دارند به طرق مختلف بر پیکر انقلاب و کشورمان ضربه وارد کنند.

دشمنان قسم خورده انقلاب خیلی آرام و بیصدا با جنگ روانی به مقابله با ما برخاسته اند تا ذهن و فکر مردم و مخصوصا جوانان را منحرف کنند تا از آرمانهای انقلاب فاصله بگیرند.

اما باخبر شدیم ورزشکار ارزنده لرستانی بانوی جودوکار اهل لرستان و فرزند ایران زمین ،«مارال مردانی» ، در مسابقات اخیر آرژانتین ، به طرز ناجوانمردانه ای از سوی مسئولان فدراسیون جهانی از مسابقه منع شد آن هم به علت رعایت حجاب اسلامی ، و ما شاهد اشک های این شیرزن لرستانی بودیم.

کشور ما و جامعه ورزش و بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان این حرکت نابجای مسئولان فدراسیون جهانی را شدیداً محکوم می کند. و از این حرکت ناجوانمردانه و ناعادلانه آنها  نارضایتی و تأسف خود را ابراز کرده و خواهان توجه بیشتر فدراسیون جهانی به این وضع می باشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار