عطر افشانی گلزار شهدای مشهد توسط کارکنان انتظامی خراسان رضوی+تصاویر

در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی که روز پلیس، حماسه حسینی (ع)، ولایت مداری، ایثارگری و شهادت نامگذاری شده است؛ جمعی از فرماندهان ارشد و کارکنان انتظامی استان خراسان رضوی با حضور در بهشت رضا مشهد با آرمان­‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۳۱۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ - 11October 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، همزمان با هفتمین روز از هفته نیروی انتظامی که روز پلیس، حماسه حسینی (ع)، ولایت مداری، ایثارگری و شهادت نامگذاری شده است؛ جمعی از فرماندهان ارشد و کارکنان انتظامی استان خراسان رضوی امروز (پنجشنبه) با حضور در بهشت رضا مشهد با آرمان‌­های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام «حسین حکمتی‌پور» رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: توفیقی است که پایان بخش برنامه­‌های هفته ناجا در سال 1397 آیین عطرافشانی گلزار شهدا است.

وی افزود: شهدا همه مقام و ارزش دارند، اما حضرت عباس(ع) از مقام و منزلت خاصی برخوردار هستند که همه شهدا به این مقام غبطه می­خورند. علت این امر هم این است که حضرت اباعبدالله ­الحسین(ع) به قمر بنی‌­هاشم(ع) دو مأموریت علمداری سپاه و برقراری امنیت خیمه­‌های اهل حرم را واگذار کردند.

حجت‌­الاسلام حکمتی­‌پور ادامه داد: با توجه به این مقدمه، پی به اهمیت برقراری امنیت و رسالتی که شما بر دوش دارید باید برد. امروز شما سبزپوشان نیروی انتظامی و سربازان ولایت مسئول برقراری امنیت در جامعه و انقلاب هستید.

این مسئول در پایان گفت: حضور شما در بهشت رضا و در جوار مزار شهدا بیانگر این حقیقت است که ما در برقراری امنیت و آرامش در سطح جامعه به شما شهدایی که تداوم بخش قیام عاشورا بودید؛ تأسی خواهیم کرد و در مسیری که شما گام برداشتید، گام خواهیم برداشت.

در پایان این مراسم کارکنان نیروی انتظامی خراسان رضوی با حضور در قطعه شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه با آرمان­‌های امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها