هوافضای سپاه به نمایندگی از نیروهای مسلح ‌پاسخ محکمی به تروریست‌های منافق داد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه گفت: هوافضای سپاه به نمایندگی از نیروهای مسلح ‌پاسخ محکمی به تروریست‌های منافق داد.
کد خبر: ۳۱۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴ - 11October 2018

هوافضای سپاه به نمایندگی از نیروهای مسلح ‌پاسخ محکمی به تروریست‌های منافق دادبه‌ گزارش دفاع پرس از خمین، حجت‌الاسلام علی رضایی ظهر امروز در آیین پایانی سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان نیروهای هوافضای سپاه در سالن اجتماعات بیت امام(ره) در خمین با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح اظهار داشت: دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند کوچکترین خدشه‌ای به امینت نظام اسلامی وارد کنند زیرا  نیروهای مسلح کشور از جمله بسیج و سپاه با اقتدار ایستاده و اجازه آن را به آنها نمی‌دهند.

وی افزود: دشمن هیچ‌گاه دست از تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی برنمی‌دارد و از ابتدای انقلاب شاهد این دشمنی‌ها بوده‌ایم و به تازگی هم در حادثه تروریستی اهواز مشاهده کردیم که چگونه مردم مظلوم به خاک و خون کشیده شدند و دشمن چگونه تلاش می‌کند فضای ناامنی را در کشور ترویج دهد، و به ابهت نظام خدشه وارد کند، اما باید بداند که دلیرمردان این مرز  و بوم همچنان پای آرمان‌های انقلابشان ایستاده‌اند و تا پای جان مقاومت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بعد از حادثه تروریستی اهواز گفت:  همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند به دشمن گوشمالی حسابی می‌دهیم، شاهد بودیم که  نیروهای هوافضای سپاه به نمایندگی از نیروهای مسلح چگونه پاسخ محکمی به تروریست‌های منافق دادند.

رضایی تصریح کرد: همه شاهد هستند که دشمنان نظام اسلامی بارها اقرار کرده‌اند که از تکرار واکنش‌های شگفت‌انگیز نیروهای نظامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس ترس دارند، مهم‌ترین افتخارات انقلاب اسلامی بعد از 40 سال تشکیل حکومت اسلامی، حضور مردم در اداره حکومت و قطع دست دشمنان نظام است.

وی بیان کرد: دیدیم که چگونه امام خمینی(ره) با تکیه به قرآن و اهل‌بیت‌(ع) در راه پیروزی انقلاب اسلامی استوار ایستادند و هرگز از دشمنان هراسی به دل راه ندادند، بنابراین لازم است ما هم همانند آن حضرت با همت و تکیه به اصول اسلامی در برابر دشمنان اسلام و کشور ایستادگی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه اضافه کرد: امام(ره) از ویژگی‌هایی مثل ادب و احترام فراوان نسبت به مردم، توجه به فقرا و ایستادگی در برابر مشکلات برخوردار بودند که سبب شد شخصیتی ماندگار از این مرد بزرگ تاریخ ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها