امام جمعه دامغان:

دشمن شناسی و بصیرت از اصول تفکر شیعی و روحیه انقلابی است

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید‌محمد حسینیان» گفت: حمایت و حراست از نظام اسلامی، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و شهدا مهمترین معارف در شرایط امروز جامعه جهان است.
کد خبر: ۳۱۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ - 11October 2018

دشمن شناسی و بصیرت از اصول تفکر شیعی و روحیه انقلابی استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید‌ محمد حسینیان» امام جمعه دامغان در همایش «چهل سالگی انقلاب، همدلی و همگرایی اصناف و بازاریان» که به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اتاق اصناف شهرستان دامغان  برگزار شد، با اشاره به مشکلات و فشارهای اقتصادی به ویژه در ماه های اخیر، اظهار داشت: حتی به شرط دادن جان نیز نباید از مبانی و اصول دینمان دست برداریم.

امام جمعه دامغان با تاکید بر ضرورت تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خاطرنشان کرد: موضوع امر به معروف و نهی از منکر تنها به مسئله حجاب خلاصه نمی شود، امروز حفظ نظام اسلامی بزرگترین معارف و ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم با اعمالی همچون احتکار و گرانفروشی بزرگترین منکرات است.

وی حمایت و حراست از نظام اسلامی، ارزش ها و آرمانهای انقلاب و شهدا را مهمترین معارف به ویژه در شرایط امروز جامعه جهانی عنوان و تصریح کرد: کسانی که نام خود را مسلمان و شیعه گذاشته اند اما در شرایط سخت اقتصادی آذوقه و مایحتاج مردم را احتکار می‌کنند یا به چندین برابر قیمت می فروشند، بدانند که تنها یک مورد احتکار براساس روایات 40 سال عبادت انسان را از بین می برد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دامغان با بیان اینکه شرع مقدس اسلام کسب حلال را اساس بازار اسلامی و رزق مؤمنین قرار داده است، افزود: کسبه و بازاریان متعهد و متدین ایران اسلامی و شهرستان دامغان همواره شهره به دینداری و یاری رسان امام و انقلاب، رزمندگان دوران دفاع مقدس، محرومان و نیازمندان، جبهه مقاومت و ... بوده اند و در شرایط اقتصادی امروز نیز یاور اصلی نظام اسلامی و مردم هستند.

‌حسینیان با تأکید بر اینکه در عرصه جنگ اقتصادی و اعتقادی امروز، شیطان بزرگ و متحدانش و سران خودفروخته برخی کشورهای عربی دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند و ملت غیور ایران را به زانو درآورند، اضافه کرد: دشمنان بدانند اگر قرار بود شکست بخوریم آن روز که همه جبهه کفر به مرزهای ما حمله کردند و ما هیچ چیز جز سلاح اراده و ایمان جوانانمان نداشتیم، شکست می‌خوردیم.

امام جمعه دامغان با ستودن نمایش بزرگ قدرت بسیجیان در اجتماع بزرگ صدهزار نفری ورزشگاه آزادی و دیدار با رهبر انقلاب، گردهمایی‌های بزرگ بسیجیان در مراکز استان‌ها، پاسخ دندان‌شکن موشکی سپاه پاسداران به جنایات تروریست‌ها و تأکید بر ضرورت استفاده از تجارب ارزشمند 40 ساله انقلاب در مقابله با دسیسه‌ها و فشار دشمنان، خاطر نشان کرد: دشمن شناسی و بصیرت از اصول تفکر شیعی و روحیه انقلابی است، اگر هوشیار نباشیم و به خواب برویم، دشمن بیدار است و به ما ضربه خواهد زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار