آیت الله خاتمی:

مقاومت نسخه شفابخش ملت ایران است

امام‌جمعه موقت تهران در آیین گرامیداشت 19 مهر، سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، مقاومت را نسخه شفابخش ملت ایران دانست.
کد خبر: ۳۱۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ - 11October 2018

مقاومت، نسخه شفابخش ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، آیت الله «احمد خاتمی» امام‌جمعه موقت تهران در آیین گرامیداشت 19 مهر، سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، اجتماع امروز مردم خراسان شمالی را بسیار فاخر و دوست داشتنی عنوان کرد و اظهار داشت: این اجتماع نماد وحدت و همدلی همه مردم خراسان شمالی است.

وی بیان کرد: این اجتماع و راهپیمایی امروز مردم خراسان شمالی یک راهپیمایی معمولی نبود بلکه هدفمند بود و نشان از ولایت مداری مردم استان دارد و به حق شما مردم خراسان شمالی حق ولایت مداری را به خوبی ادا کردید.

خاتمی مردم را سرمایه نظام اسلامی دانست و گفت: تلاش دشمن این است که مردم در صحنه نباشند ولی ما باید در صحنه بمانیم و تا آخرین نفر و نفس از نظام اسلامی حمایت کنیم تا توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

امام‌جمعه موقت تهران حضور مردم خراسان شمالی در 19 مهر سال 91 و 19 مهر سال 97 را حامل سه پیام خواند و افزود: پیام اول پیام حمایت از نظام اسلامی، پیام دوم پیام ولایی و پیام سوم پیام بصیرت است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کشور ما در وسط چهار جنگ فرهنگی، اقتصادی، روانی و رسانه ای قرار دارد، افزود: ما باید در جنگ ژست جنگی بگیرم زیرا نشان دادن خستگی باعث پیروزی طرف مقابل است بنابراین باید ایستادگی و خستگی ناپذیری خود را به دشمن نشان دهیم تا استکبار بداند که ملت ایران هیچ‌گاه خسته نمی‌شود بلکه دشمن را خسته خواهد کرد.

وی نسخه مقاومت را نسخه شفابخش ملت ایران عنوان و تصریح کرد: 6 موشک در شرق فرات به داعش خورد و قیمت دلار آمریکا و طلا سقوط کرد و این نشان می دهد مقاومت جواب داده است.

خاتمی افزود: موشک میان برد ما مقر داعش را در 20 مایلی محل اقامت آمریکا منهدم کرد و 40 نفر از سران داعش را به جهنم رساند و آن چیزی که مشت ما را پر کرده و محکم در مقابل دنیای استکبار نگه داشته است موشک های دوربرد ما است و اگر آمریکایی ها دست از پا خطا کنند و رژیم صهیونیستی را به جان ما بیندازند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

امام‌جمعه موقت تهران بیان کرد: دشمنان این ملت پای خود را را بر گلوی ملت گذاشتند و هر چقدر عقب‌نشینی کنیم فشار دشمن بیشتر می‌شود بنابراین تنها راه نجات ملت، مقاومت است.

وی اذعان کرد: امروز خط ولایت، خط امید و نشاط است آنچنان که خط دشمنان پمپاژ یاس و ناامیدی است و هرچه شیطنت‌های شبکه‌های رسانه‌ای معاند بیشتر شود محبوبیت رهبر انقلاب بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار