سرلشکر جعفری در گفت‌وگو با المسیره:

تصور ترامپ درباره ایران اشتباه است/ به زمان نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شده‌ایم

فرمانده کل سپاه در واکنش به اظهارات اخیر دونالد ترامپ گفت: صبغه انقلاب اسلامی و ایران این است که هرچقدر بیشتر در صحنه‌های جنگ حضور داشته باشد، قدرتمند‌تر می‌شود.
کد خبر: ۳۱۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ - 12October 2018

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با شبکه خبری المسیره، به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که گفته بود، «ایران از زمان به قدرت رسیدن وی ضعیف‌تر شده است»، پاسخ داد و اظهار داشت: این تصور اشتباه است.

سرلشکر جعفری گفت: اگر ایران پیشتر [تنها] از قدرت دفاعی برخوردار بود و امکان دفاع از منطقه خاورمیانه و کنترل آن در کمتر از ۱۲ دقیقه را نداشت، امروز این امکان برای ایران حتی در کمتر از ۱۲ دقیقه هم وجود دارد.

وی تصریح کرد: صبغه انقلاب اسلامی و ایران این است که هرچقدر بیشتر در صحنه‌های جنگ حضور داشته باشد، قدرتمند‌تر می‌شود.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ایران در صورتی که امنیت آن در معرض خطر قرار بگیرد، از پاسخ در خارج از مرزهای خود هرگز دریغ نخواهد کرد.

سردار جعفری درباره محور مقاومت در منطقه اعلام کرد که هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد و جبهه مقاومت پس از جنگ در سوریه و عراق قوی‌تر شده است.

وی درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران هم گفت که مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران به یک مساله طبیعی تبدیل شده است و به آن عادت کردیم. ایران با وجود این تحریم‌ها قوی‌تر و انسجام ملی آن بیشتر خواهد شد.

فرمانده کل سپاه در پایان این گفت‌وگو تصریح کرد: ایران تا نابودی رژیم صهیونیستی، مقاوم خواهد بود و اکنون به زمان نابودی این رژیم غاصب نزدیک‌تر شده‌ایم.

بنا بر این گزارش، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا چندی پیش در سخنرانی خود در جمع حامیانش در یکی از شهرهای ایالت «آیووا» مدعی شده بود که «قبل از اینکه من [به ریاست جمهوری] برسم، ایران می‌توانست ظرف ۱۲ دقیقه کل خاورمیانه را تحت کنترل بگیرد، اما حالا در تلاش برای بقا هستند.»

سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز دیروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: رئیس جمهور آمریکا می‌گوید «ایران در عرض ۱۲ دقیقه می‌تواند خاورمیانه را اشغال کند» این اعتراف دشمن حاکی از قدرت ماست؛ اما باید بداند ما هرگز خاورمیانه را اشغال نخواهیم کرد و با قدرتمان می‌توانیم در کمتر از ۱۲ دقیقه خاورمیانه را از شر شیطان بزرگ نجات بدهیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار