امام جمعه خرم‌آباد:

هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است

آیت‌الله «سید احمد میر عمادی» گفت: هزینه سازش با آمریکا به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است.
کد خبر: ۳۱۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ - 12October 2018

هزینه سازش با آمریکا به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت استبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد، با اشاره به مناسبت‌های پیش رو در این هفته اظهار داشت: روزهای آغازین ماه صفر مصادف با ایام شهادت دختر سه‌ساله امام حسین (ع) حضرت رقیه (س) و بنا به روایتی هفتم صفر شهادت امام حسن مجتبی (ع) است.

وی افزود: شهادت دختر سه ساله اباعبدالله (ع) سند ماندگار مظلومیت اهل بیت (ع) است؛ دختری که باتحمل سختی‌ها رسالت خودش را انجام داد و سندی بر مظلومیت امام حسین (ع) شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: 21 مهرماه سالروز کاپیتولاسیون در زمان طاغوت بوده است و بر اساس این لایحه زمینه سلطه بیگانگان در کشور فراهم شد و امام راحل نیز از آن به‌عنوان سند بردگی یاد کرده است. آمریکا سلطه‌ای بر کشور پیدا کرد و عزت ملت ایران با تصویب این قانون از بین رفت و همین هم سبب زمینه قیام و انقلاب شد و یادآوری آن حوادث برای ما درس عبرت است.

وی اظهار داشت: نقش جوانان در جهاد نظامی دوران دفاع مقدس، در جهاد علمی و فرهنگی و امروز هم در جهاد اقتصادی است و آنچه مهم بود این جوانان مؤمن هستند که حلال مشکلات هستند. پیشرفت، رشد و تعالی کشور به فعالیت جوانان مؤمن و انقلابی بستگی دارد، ما باید جوانان را باور کنیم و برای آن‌ها ارزش قائل شویم تا جوانان بتوانند در عرصه‌های گوناگون شرکت کنند.

میرعمادی با تأکید بر‌اینکه امروز جای جوانان در مدیریت اجرایی کشور است، عنوان کرد: علی‌رغم اینکه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تصویب‌شده و باوجود سرمایه عظیم جوانان چه دلیلی دارد یک شخص چند سال بازنشسته شده و ناتوان است گرچه تجربه دارد اما انرژی ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: مدیریت کشور نیازمند انرژی جوانان است و سخنان مهم مقام معظم رهبری باید آویزه گوش همه قرار گیرد بنابراین باید میدان را برای جوانان باز کرد؛ چراکه آن‌ها شایستگی حضور در عرصه‌های مختلف رادارند و اگر می‌خواهیم پیشرفت داشته باشیم، باید مسئولیت‌ها را به جوانان بسپاریم.

وی تصریح کرد: ما باید به دنبال پیشرفت باشیم و موانع را کنار بزنیم و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی این امر را محقق کنیم؛ ایران یک کشور پهناور و سرشار از منابع خدادادی و منابع طبیعی و انسانی است که باید برای پیشرفت به این ظرفیت‌ها توجه کنیم، اینکه امروز دشمن با تمام وجود مانع پیشرفت ماست، باید این واقعیت را بپذیریم.

امام جمعه خرم آباد گفت: هزینه سازش با آمریکا به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است و امروز آل سعود مظهر سازش با آمریکاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها