امام جمعه کوهدشت:

هدف کنوانسیون بین المللیCFT، تهدید امنیت اقتصادی کشورمان است

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی گفت: هدف کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم موسوم به CFT، تهدید امنیت اقتصادی و شناسایی وضعیت مالی کشورمان است.
کد خبر: ۳۱۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ - 12October 2018

هدف کنوانسیون بین المللی«CFT»، تهدید امنیت اقتصادی کشورمان استبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «ابراهیم طهماسبی» خطیب جمعه شهرستان کوهدشت، در خطبه های این هفته نماز جمعه  ضمن اشاره به لزوم بیدارگری و بصیرت افزایی در جامعه اظهار داشت: امروز دشمنان حیله‌گر و منافقان داخلی عزت کشور و اسلام را هدف گرفته و درصدد ترویج تفکر به بن‌بست رسیدن کشور هستند و چنین وانمود می‌کنند که تنها راه باقی‌مانده تسلیم شدن در برابر آمریکا است.

وی مقاومت و تلاش جوانان و مردم در طول انقلاب اسلامی را رمز اقتدار کشور برشمرد و گفت: بزرگ‌ترین خیانتى که در حال حاضر در حق ملت ایران صورت مى‌گیرد این است که بگوییم مسائل کشور قابل‌حل نبوده و به بن‌بست رسیده است.

طهماسبی افزود: ترامپ امروز باهدف جوسازی و سست نمودن اراده‌ها دست به دامان فضای مجازی و منافقان داخلی شده است اما باقدرت جوانان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به قول مقام معظم رهبری بایستی منتظر سیلی سخت دیگری باشد.

امام جمعه کوهدشت ضمن اشاره به لزوم روی کار آمدن مدیران جوان و انقلابی تصریح کرد: هدف کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم موسوم به ، «CFT» تهدید امنیت اقتصادی و شناسایی وضعیت مالی کشورمان است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن خارجی وجود دارد اما برخی مواجب‌بگیران خودشان را به خواب‌زده‌اند درحالی‌که بایستی در این شرایط هوشیار بود چراکه ملت ایران وارث عاشورا بوده و به لطف خدا در ابتدای راه است.

طهماسبی جوسازی علیه شورای نگهبان را خلاف قانون برشمرد و خطاب به وزیر خارجه کشور عنوان داشت: راه مبارزه و جهاد باز است؛ بایستی دانست که بهانه‌های آمریکا تمام‌شدنی نیست و  اینکه اطلاعات کشور را در اختیار آمریکا قرار دهیم نادرست است.

امام جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس تشکیلات عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مدیریت فضای مجازی توسط مسوولان را ضروری برشمرد و گفت: خط مقاومت ادامه دارد و ما در پیچ تاریخی قرار داریم چراکه انقلاب اسلامی ایران ریل تاریخ را تغییر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار