نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

وابسته بودن به بودجه ملی نفت و تجمل گرایی از بزرگترین عیب های کشور است

حجت الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد وابسته بودن به بودجه ملی نفت و تجمل گرایی را از بزرگترین عیب های کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۳۱۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ - 12October 2018

وابسته بودن به بودجه ملی نفت و تجمل گرایی از بزرگترین عیب های کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با بیان اینکه مسلمان با بصیرت حق را بر باطل انتخاب می کند، گفت: یکی از توطئه های دشمنان برای کوبیدن حق، پوشیدن لباس حق است در صورتی که دشمنان اسلام خودشان باطل هستند.

وی ادامه داد: برای نمونه آمریکا و نظام استکبار در عین باطل بودن لباس حق را پوشیده اند؛ آمریکا در ظاهر از حقوق بشر حمایت می کند اما با پرتاب موشک جوامع را بمباران می کند.

یعقوبی یکی از نعمت‌های اساسی و کلیدی یک کشور را نعمت ولایت دانست و گفت: وجود رهبری عادل و حکیم برای ملت ایران نعمتی بزرگ است و مردم چهل سال است که از این نعمت برخوردار هستند و رهبر انقلاب هیچ گاه به دشمن اجازه نخواهد داد که در امور کشور دخالت کنند.

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به ششمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی از حضور مردم استان در 19 مهر سال 97 تشکر کرد و گفت: حضور شما مردم استان یک حضور حماسی بود و ارزش بالایی داشت و نشان داد مردم خراسان شمالی قدرشناس نعمت بزرگ ولایت هستند.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ شبکه ماهواره ای با زبان فارسی به صورت شبانه روزی بر ضد جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند، گفت: جمهوری اسلامی ایران آنقدر به اقتدار رسیده که دشمنانش در تلاشند از طریق این شبکه ها بگویند جمهوری اسلامی به پایان رسیده و این یک تله بزرگی است که باید در این زمینه هوشیار  باشیم.

یعقوبی در ادامه تصریح کرد: وجود رهبری حکیم و فرزانه، جوانان دانشمند خلاق و مبتکر و همچنین وحدت و یکپارچگی ملت جمهوری اسلامی سه عاملی هست که باعث می شود جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به بن بست نرسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به راهپیمایی اربعین گفت: حضور گسترده مردم در آیین راهپیمایی اربعین امسال مانند سال های گذشته مشت محکم بر دهان استکبار جهانی و رسانه‌های وابسته به آنها خواهد زد، همچنین امسال با وجود شرایط اقتصادی به دشمنان ثابت خواهیم کرد که مسائل اقتصادی هیچ گونه خللی در اعتقادات مردم به دین و ولایت ایجاد نخواهد کرد.

امام جمعه بجنورد در پایان با اشاره به سخنان رهبری گفت: کشور بی عیب نیست؛ وابسته بودن به بودجه ملی نفت و تجمل گرایی از بزرگترین عیب های کشور است و باید مسئولان و مردم دست به دست هم در برطرف کردن این معایب تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار