سرلشکر باقری خبر داد؛

عملیات‌های موفق ارتش علیه تروریست‌ها در مرزهای غربی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروی زمینی ارتش در چند مورد عملیات‌های موفقی در به هلاکت رساندن و دستگیری تروریست‌ها در مرزهای غربی داشته است.
کد خبر: ۳۱۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ - 13October 2018

عملیات‌های موفق ارتش در به هلاکت رساندن تروریست‌ها در مرزهای غربیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» روز جمعه در بازدید از مناطق تحت حفاظت تیپ ۲۸۴ شهید رستمی در غرب کشور اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش از منطقه شمال قصر شیرین تا انتهای استان کرمانشاه و بعد استان ایلام مسئولیت دفاع از جمهوری اسلامی ایران را دارد، سالیان طولانی است، این کار را می‌کند و در مدت اخیر هم این دفاع بسیار مستحکم‌تر شده است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش کارهای بسیار مناسبی به خصوص در امنیت و دفاع از تمام تنگه‌ها و گذرگاه‌هایی که احتمال ورود تروریست به داخل کشور وجود دارد، انجام می‌دهد، تصریح کرد: در چند مورد هم نیروهای ارتش عملیات‌های موفقی در مقابله با تروریست‌هایی که قصد عبور برای ورود به کشور را داشتند، انجام داده‌اند و تعدادی را به هلاکت رسانده‌اند و تعدادی را دستگیر کرده‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: آنچه امروز شاهد بودیم، این بود که همه واحدهای ارتش با آمادگی کامل و هوشیاری مسئولیت دفاعی را به خوبی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار