سردار عراقی‌زاده:

آمادگی ایران برای تاسیس بیمارستان طب نظامی/ آماده انتقال تجربیات دفاع مقدس به سایر کشورها هستیم

رییس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران آماده است، تجربیات دوران دفاع مقدس در زمینه بهداری رزمی را به سایر کشورها منتقل کند، گفت: کشورمان همچنین آمادگی خود را برای تاسیس یک بیمارستان طب نظامی مستقل اعلام می‌کند.
کد خبر: ۳۱۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ - 13October 2018

آمادگی ایران برای تاسیس بیمارستان طب نظامی/ آماده انتقال تجربیات دفاع مقدس به سایر کشورها هستیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «حسن عراقی‌زاده» رییس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح روز شنبه در چهارمین کنگره آسیا پاسفیک طب نظامی که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: در این کنگره سعی می‌کنیم توانمندی‌های بهداری رزمی را که برای حفظ جان رزمندگان و مردم به کار برده می‌شود با میهمانان این نشست که از 30 کشور دنیا هستند به اشتراک بگذاریم.

رییس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به میهمانان این نشست گفت: در این همایش سعی داریم تا از تجربیات شما استفاده کنیم و همچنین تجربیات خود را نیز ارائه دهیم.

وی با اشاره به حضور نمایندگانی از قاره‌های آسیا، اروپا، اقیانوسیه، آفریقا و آمریکای جنوبی، افزود: این همایش فرصتی برای ارائه توانمندی‌های طب نظامی در سطح کشورهای شرکت‌کننده است.

سردار عراقی‌زاده گفت: این همایش نقطه شروع فعالیت‌های طب نظامی خواهد بود و نتایج آن در پایان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه پرستاران و پزشکان ما در طول جنگ در کنار رزمندگان حضور داشتند، افزود: پرستاران و‌ پزشکان ما در زمان جنگ با خطرات شیمیایی مواجه بودند.

وی ادامه داد: توسعه بیمارستان‌های نظامی برای خدمت‌رسانی به مردم بسیار مهم است و ایران آمادگی دارد که تجربه خود در حوزه دفاع مقدس را به دیگر کشورها منتقل کند.

رییس اداره بهداشت و درمان ستاد کل با بیان اینکه ایران آمادگی خود را برای تاسیس یک بیمارستان طب نظامی مستقل اعلام می‌کند، گفت: ایران آماده تبادل اطلاعات بین دانش آموختگان و پروفسورهاست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار