رئیس کارگروه منطقه‌ای آسیا-اقیانوسیه در کنگره طب نظامی تاکید کرد؛

مسئولیت خطیر ایران در نجات جان انسان‌ها

رئیس کارگروه منطقه‌ای آسیا-اقیانوسیه چهارمین کنگره آسیا پاسفیک طب نظامی با اشاره به واگذاری ریاست این کنگره به ایران گفت: ریاست کنگره یک پست تشریفاتی نیست؛ بلکه یک مسئولیت خطیر برای نجات جان انسان‌هاست.
کد خبر: ۳۱۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ - 13October 2018

مسئولیت خطیر ایران در نجات جان انسان‌هابه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، نماینده کشور روسیه که بعنوان رئیس کارگروه منطقه‌ای آسیا-اقیانوسیه در چهارمین کنگره آسیا پاسفیک طب نظامی حضور یافته است، صبح روز شنبه در این کنگره اظهار داشت: در حاشیه این کنگره کلاس‌های مختلفی برگزار خواهد شد.

وی با قدردانی از میزبانی ایران گفت: اولین دوره این کنگره در چین، دومین دوره آن در تایلند و سومین دوره آن در روسیه برگزار شد و ایران میزبان چهارمین دوره آن است.

رئیس جدید کارگروه منطقه‌ای آسیا-اقیانوسیه در چهارمین کنگره آسیا پاسفیک طب نظامی افزود: ایران رییس آسیا پاسفیک خواهد شد. همکارانم از چین و تایلند تایید می‌کنند که ریاست کنگره یک پست تشریفاتی نیست؛ بلکه یک مسئولیت خطیر برای نجات جان انسان‌هاست.

این مقام روس در ادامه خاطرنشان کرد: همیشه می‌توانید از ما حمایت و به ما اعتماد کنید و ریاست این کنگره را به شما تبریک می‌گویم.

در ادامه این مراسم، رییس فعلی کارگروه منطقه‌ای آسیا-اقیانوسیه مدال ریاست را به سردار حسن عراقی زاده تحویل داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار