مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

آغاز ضبط تاریخ شفاهی فرماندهان لشکر 25 کربلا در قالب گردان پژوهی

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از ضبط برنامه تاریخ شفاهی فرماندهان لشکر 25 کربلا در قالب گردان پژوهی به مدت 60 ساعت خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ - 13October 2018

آغاز ضبط تاریخ شفاهی فرماندهان لشکر 25 کربلا در قالب گردان پژوهیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «روح‌الله ایرانمهر» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از آغاز ضبط برنامه تاریخ شفاهی با موضوع بازخوانی نقش گردان‌های لشکر ویژه 25 کربلا در دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: ضبط این برنامه از روز چهارشنبه 18 مهر ماه با موضوع گردان امام محمد باقر (ع) آغاز شد و با هدف تهیه 60 ساعت مصاحبه تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی به حضور «احمدعلی ابکایی» یکی از فرماندهان گردان امام محمد باقر (ع) در اولین برنامه اشاره کرد و افزود: این برنامه به نقش فرماندهان و افراد موثر در گردان های لشکر ویژه 25 کربلا می پرازد.

ایرانمهر با بیان اینکه ضبط تاریخ شفاهی فرماندهان با فرمت مدیریت هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار تهیه می‌شود، از همکاری واحد تحقیقات و اسناد اداره‌کل و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران خبر داد و هدف از تهیه این برنامه را استفاده از فیلم و تصاویر در تولید مستندات و مجموعه‌های گزارشی سیما و همچنین غنی بخشیدن به آرشیو تحقیقات اداره کل برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها