وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

مزار شهدا در دانشگاه‌ها را قدر بدانیم

«منصور غلامی» مزار شهدا در دانشگاه‌ها برای فراموش نکردن آرمان‌های ‌آن‌ها دانست و گفت: دیدن این یادمان‌ها را باید قدر بدانیم.
کد خبر: ۳۱۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ - 13October 2018

شهدا الگوی خوبی برای جوانان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «منصور غلامی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اجلاسیه شهدای دانشجوی کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی، اظهار داشت: شهدا چراغ راه ما بوده و هستند و ما در بین مجموعه شهدای عزیزمان شهدای زیادی از دانشجویان و دانش‌آموزان داشتیم.

وی افزود: جایگاه شهدا در دل همه دانشگاهیان و مسیرشان مسیر اهل دانش و تقوا است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان داشت : سردار شهید «حسین همدانی» جزو شهدای سرافراز ما و مدافعین حرم بود، امید ما این است که نگاه‌های ماندگار وی در ما اثر داشته باشد و در قیامت از همه ما شفاعت کند.

غلامی اضافه کرد: سردار شهید «حسین همدانی» و همه یاران وی که مقاومت کردند، مایه اقتدار این نظام هستند و آن‌ها الگوهای خوبی برای جوانان هستند.

وی تصریح کرد : ما باید یاد همه شهدایی که در عملیات‌های مختلف به شهادت رسیدند را گرامی بداریم.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری مزار شهدا در دانشگاه‌ها برای فراموش نکردن آرمان‌های ‌آن‌ها دانست و افزود: دیدن این یادمان‌ها را باید قدر بدانیم.

غلامی عنوان کرد: همه کسانی که برای این مناسبت‌ها زحمت می‌کشند، اجر دریافت می‌کنند و دعای شهدا پشتیبان آن‌هاست و امیدواریم همه از دعای شهدا بهره‌مند باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار