سرپرست گروه تئاتر «آران» خبر داد؛

اجرای « اُپرای عروسکی عاشورا» در مازندران

سرپرست گروه تئاتر «آران» از اجرای «اُپرای عروسکی عاشورا» طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ مهرماه در بابل خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ - 13October 2018

اجرای « اُپرای عروسکی عاشورا» در مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی ادار‌ه‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، «بهروز غریب‌پور» سرپرست گروه تئاتر «آران» و کارگردان اُپراهای عروسکی درباره جدیدترین فعالیت گروه در زمینه اجرای اُپراهای عروسکی اظهار داشت: با میزبانی اداره‌کل ارشاد استان مازندران  قرار شد تا «اپرای عروسکی عاشورا» را در شهر بابل اجرا کنیم، از این رو به این شهر سفر کرده و در حال آماده‌سازی اپرا برای اجرا هستیم.
 
وی درباره زمان و مکان اجرای «اپرای عروسکی عاشورا» در شهر بابل افزود: قرار است روزهای ۲۵ تا ۲۷ مهرماه این اثر را در سالن دانشگاه صنعتی نوشیروانی شهر بابل روی صحنه ببریم.
 
کارگردان «اپرای عروسکی عاشورا» با اشاره به ظرفیت ۵۰۰ نفره سالن اظهار امیدواری کرد که طی 3 اجرا مخاطبان و علاقه‌مندان به تماشای این اپرا بنشینند.
 
سرپرست گروه تئاتر «آران» در پایان سخنان خود درباره احتمال اجرای «اپرای عروسکی عاشورا» در استان‌های دیگر ایران، گفت: استان‌های خوزستان و اصفهان نیز مایل هستند که از اجرای این اثر میزبانی کنند و ما بعد از اجرای «اُپرای عروسکی عاشورا» در استان مازندران درباره اجرا در این ۲ استان تصمیم‌گیری می کنیم.

«اُپرای عروسکی عاشورا» نخستین اثری است که بر اساس تئوری احیای اپرای ملی «بهروز غریب‌پور» تولید و توسط خود او نوشته، طراحی و کارگردانی شده و با آهنگ‌سازی «بهزاد عبدی» به اجرا درآمده است.
 
«اُپرای عروسکی عاشورا» در شمار پرمخاطب‌ترین آثار گروه تئاتر عروسکی آران در خارج از ایران محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار