در دیدار سردار اشتری با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفت؛

رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی/ تقویت تعاملات پلیس و وزارت ارتباطات

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، با بیان اینکه تقویت تعاملات پلیس و وزارت ارتباطات در دستور کار است، گفت: همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها باید برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۳۱۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ - 13October 2018

رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی/ تقویت تعاملات پلیس و وزارت ارتباطاتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی و دکتر «محمد جواد آذری جهرمی» دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار اشتری در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم و شهدای عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر درود می‌فرستیم و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز داریم.

وی در ادامه ضمن خیرمقدم به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریتی پلیس عنوان کرد: نیروی انتظامی برای تأمین و حفظ نظم، امنیت و ارتقاء آرامش و آسایش مردم در جای جای کشور حضور فعال و هوشیارانه‌ای دارد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: همکارانم با وجود برخی کمبود‌ها با روحیه جهادی مأموریت‌ها را به خوبی پیش می‌برند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بر لزوم تلاش همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم تأکید کرد و افزود: تقویت تعاملات پلیس و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار است و ان شاء‌ الله با هماهنگی خوبی که بین نیروی انتظامی و وزارت ارتباطات وجود دارد بتوانیم خدمات شایسته‌ای به مردم عزیز ارائه کنیم.

بنا بر این گزارش، در پایان این نشست از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی با حضور فرمانده ناجا و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار