فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خبر داد؛

اجرا 400 برنامه ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سردار «حسن حسن‌زاده» از اجرا 400 ویژه برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ - 13October 2018

400 برنامه ویژه  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سمنان اجرا می‌شودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) از اجرا 400 ویژه برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این استان خبر داد.

وی اظهار داشت: سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان مسئولیت ساماندهی این قرارگاه را بر عهده دارد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: از این تعداد برنامه، 40 برنامه محوری از 40 روز پیش از 22 بهمن امسال آغاز شده و تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ادامه خواهد یافت.

سردار حسن‌زاده با اشاره به نقش مهم مردم استان سمنان در زمان دفاع مقدس تصریح کرد: مردم استان سمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره در دفاع از انقلاب اسلامی پیشگام بوده‌اند و تقدیم سه هزار شهید از این استان به پیشگاه انقلاب اسلامی بیانگر این مهم است.

وی با اشاره به نقش ارزنده مردم استان سمنان در پشتیبانی از رزمندگان دفاع مقدس خاطرنشان کرد: افتخارات مردم استان سمنان در دوران دفاع مقدس کم نظیر است.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال این هستند تا انقلاب اسلامی ایران به جشن 40 سالگی خود نرسد، تصریح کرد:  به کوری چشم همه بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم ایران عزیز و با شکوه هرچه بیشتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار