منابع یمنی خبر دادند؛

شلیک موشک «زلزال ۲» به مواضع مزدوران سعودی

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک زلزال ۲ مواضع مزدوران سعودی را در استان صنعا هدف قرار دادند.
کد خبر: ۳۱۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ - 13October 2018

شلیک موشک زلزال۲ به مواضع مزدوران/ شهادت ۱۵ یمنی در بمباران حدیدهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المسیره، منابع یمنی از شلیک موشک زلزال ۲ از سوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران سعودی در جبهه حریب نهم در استان صنعا و وارد شدن تلفات و  خسارات سنگین به آنها خبر دادند.

همچنین ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران وابسته به ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود را در این جبهه زیر آتش سنگین قرار دادند و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

در جبهه عسیر نیز ارتش و کمیته های مردمی در جریان دفع یورش نظامیان سعودی شماری زیادی از مهاجمان که در میان آنها فرماندهان نیز به چشم می خورند، را به  هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی و ادوات آنها را نیز منهدم کرد.

یک منبع نظامی یمنی همچنین از دستاورهای یمنی ها در جبهه ساحل غربی خبر داد و اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی یمن با کار گذاشتن بمب در مسیر خودروهای نظامیان متجاوز ائتلاف ضد یمن ضمن منهدم کردن این خودروها سرنشینان آن را به هلاکت رساندند.

در غرب الدریهمی در استان الحدیده نیز توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران و متجاوزان را هدف قرار داد و تلفاتی به آنها وارد کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار