توصیه‌های همسر شهید مدافع حرم به دانشجویان

همسر نخستین شهید مدافع حرم قرانی در بین دانشجویان اظهار داشت: داشتن تفکر و اندیشه دینی و مطالعه تاریخ از مسایلی است که دانشجویان مسلمان برای غلبه بر دشمن باید به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۳۱۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ - 13October 2018

توصیه‌های همسر شهید مدافع حرم به دانشجویانبه گزارش دفاع پرس از اهواز، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز به مناسبت آغاز سال تحصیلی در معراج شهدای خوزستان با همسر شهید مدافع حرم مجید محمدی دیدار کردند.

در این جلسه معنوی که از سوی دانشجویان هیات محبان اهل بیت (ع) و کانون 23مهاجر دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جوار ملکوتی شهدای گمنام برگزار شد، همسر شهید مدافع حرم مجید محمدی اظهار داشت: شهید محمدی از جامعه دانشگاهی بودند و ایشان نکات ارزنده‌ای در وصیت نامه خویش بیان کردند که دانشجویان برای شناخت ایشان می‌توانند به این وصیت‌نامه رجوع کنند.

وی افزود: شهید در وصیت نامه به مسئله "تفکر" تاکید داشته و گفتندکه فکر و اندیشه، انسان را به تعالی می‌رساند و دشمنان انسانیت اول تفکر و اندیشه را از انسان‌ها می‌گیرند و بعد سوار بر افکار و عقل‌ها به‌مقاصد پلید خود می‌رسند.

همسر شهید مدافع حرم مجید محمدی ادامه داد: شهید همواره به دانشجویان خود توصیه می‌کردند تاریخ را مطالعه و در برنامه شخصی خود مطالعه تاریخ را جدی بگیرند.

وی بیان داشت: شهید به مسئله تعقل و دین داری نیز تاکید داشتند و معتقد بود که دانشجویان می‌بایست در زندگی خود، خدا را مورد توجه قرار داده و عاشقانه بندگی خدا را به جا بیاورند.

بر اساس این گزارش، شهید مجید محمدی نخستین شهید قرآنی مدافع حرم از خوزستان است.  شهید محمدی با بیش از 50ماه حضور در جبهه در دوران دفاع مقدس از مدرسان معارف اسلامی و اخلاق و قرآن دانشگاه آزاد و آموزشکده سما بودند. این شهید بزرگوار در عملیات آزاد سازی دو شهر نبل و الزهرا در مبارزه با گروهک‌های تروریستی تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار