استاندار لرستان:

طرح جامع پدافند غیر عامل لرستان تهیه شده است

سید موسی خادمی گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل لرستان را که 50 درصد اعتبار آن استانی و 50 درصد اعتبار آن از منابع ملی است را تهیه کرده‌ایم و امیدواریم این طرح به سطح پروژه برسد تا چندین پروژه را در قالب آن اعمال کنیم.
کد خبر: ۳۱۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸ - 13October 2018

طرح جامع پدافند غیر عامل لرستان تهیه شده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «سید موسی خادمی» استاندار لرستان شامگاه شنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل لرستان که در سالن جلسات استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: نامگذاری یک هفته به عنوان هفته پدافند غیرعامل نمادین است تا تمرکز کنیم برای اینکه بیشتر موضوع را بفهمیم و کارهای انجام شده را به مردم ارائه کنیم.

وی با اشاره به اهمیت کار در حوزه پدافند غیر عامل گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید در این هفته کارهای انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل را برای مردم در رسانه های مختلف توضیح دهند و از طریق برگزاری همایش ها و جلسات باید مطالب را برای اقشار مختلف تشریح کنیم.

خادمی با بیان اینکه برخی موضوعات خیلی خوب تفهیم نشده اند، افزود: ما هنوز در مجزا کردن مباحث بحران، پیشگیری از بحران و پدافند غیرعامل دچار مشکل هستیم، مثل بحث اقتصاد مقاومتی که خیلی ها در کشور اصل آن را نفهمیدند و اسم کارهای جاری را می گذاریم اقتصاد مقاومتی.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در تعاریف باید مشخص شود تمایز ها وفصل مشترک ها کجاست، عنوان کرد: خیلی از بحث های مطرح شده در جلسه به پیشگیری و مقابله بیشتر می خورد تا پدافند غیرعامل، پدافند غیرعامل بیشتر به شبکه های جایگزین برمی گردد و اینکه در یک شرایطی برای برگشت به حالت اول مشکلی ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل لرستان را که 50 درصد اعتبار آن استانی و 50 درصد اعتبار آن از منابع ملی است را تهیه کرده ایم و امیدواریم این طرح به سطح پروژه برسد تا چندین پروژه را در قالب آن اعمال کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار