با حضور رئیس جمهور؛

مراسم «سال تحصیلی» جدید دانشگاه‌ها آغاز شد

مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‎‌ها و موسسات آموزش عالی با حضور رئیس جمهور کشورمان در دانشگاه تهران شروع شد.
کد خبر: ۳۱۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ - 14October 2018

مراسم سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها با حضور رییس جمهوری آغاز شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، مراسم آغاز سال تحصیلی 98 - 1397 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی صبح امروز (یکشنبه 22 مهرماه) با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در دانشگاه تهران آغاز شد.

در این مراسم که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران صبح امروز برگزار شد، وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و جمعی از شخصیت‌های دانشگاهی و دانشجویان شرکت دارند.

همچنین برخی روسای دانشگاه‌های کشور، مدیران ارشد آموزش عالی و وزارت بهداشت و جمعی از استادان و اعضای هیات علمی در این مراسم حضور دارند.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گزارشی از وضعیت دانشگاه‌ها واقدامات انجام شده ارائه می‌کنند.

همچنین قرار است در این مراسم محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران، عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و یک استاد دانشگاه تهران و یک دانشجوی علوم پزشکی تهران به نمایندگی از جامعه استادان و دانشجویان سخنرانی کنند.

تقدیر از برترین‌های آزمون سراسری سال جاری از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها