با موضوع دفاع مقدس

مراسم اختتامیه جشنواره فیلمنامه نویسی "هشت نوشت" در قم برگزار می‌شود

مدیر انجمن سینمای جوان استان قم از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فیلمنامه‌نویسی هشت نوشت با موضوع دفاع مقدس در نخستین روز آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲ - 19October 2014

مراسم اختتامیه جشنواره فیلمنامه نویسی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، رضا ابوذر با اشاره به اتمام داوری آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره بزرگ فیلمنامهنویسی «هشت نوشت» اظهار کرد: این مسابقه در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در قم برگزار شد که با استقبال مناسبی از سوی همه اقشار جامعه روبهرو شد.

وی بیان کرد: در طول سال شاهد هستیم شهدای گمنام به میهمانی شهرهای مختلف میروند و روی دستان مردم خدا دوست ایران تشییع میشوند، ولی با این وجود جوانان و نوجوانان امروز ما به درستی نمیدانند این گلگون کفنان چه آرمان و اهداف را دنبال میکردند.

ابوذر تصریح کرد: برای تداعی روزهای ایثار و جلوه فرهنگ حقطلبی و شهادت لازم بود، اقدامی صورت بگیرد تا از طریق ابزار هنر این فرهنگ به جامعه تزریق شود و بهترین کار، برگزاری مسابقهای بود که اقشار گوناگون جامعه را با خود درگیر کند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان قم افزود: فراخوان مسابقه «هشت نوشت» در اردیبهشت ماه اعلام شد و در مدت زمان بسیار کوتاهی 80 فیلمنامه به دبیرخانه این مسابقه رسید که توسط آقایان مهدی سجاده چی، حسین خورشیدی و جواد یغموری در انجمن سینمای جوانان به داوری گذاشته شد.

وی با بیان اینکه مسابقه بزرگ فیلمنامهنویسی «هشت نوشت» در نخستین روز آبان ماه سال جاری در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میشود، گفت: این جشنواره با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، انجمن سینمای جوان و با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران، موسسه اوج و حوزه هنری برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار