سردار حبیبی به دفاع پرس خبر داد؛

برقراری امنیت مرزهای سیستان و بلوچستان با استفاده از ۲ گروه پهپادی/ ایجاد قرارگاه اربعین حسینی در مرز مهران

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی مرزبانی ناجا با بیان اینکه استفاده از تجهیزات الکترونیک و اپتیکی می‌تواند نقش مهمی در اشراف اطلاعاتی داشته باشد، گفت: در حال حاضر از ۲ گروه پهپادی برای برقراری امنیت در مرزهای استان سیستان و بلوچستان استفاده می‌شود.
کد خبر: ۳۱۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 15October 2018

برقرای امنیت با استفاده از دو گروه پروازی در مرز سیستان و بلوچستان/ راه‌اندازی قرارگاه اربعین حسینی در مرز مهرانسردار «رهام‌بخش حبیبی» معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص تحویل شش بالگرد و 12 پهپاد توسط وزارت دفاع به نیروی انتظامی و استفاده از پهپادها در مرزهای کشور اظهار داشت: در حال حاضر از پهپاد‌ها در کنترل مرزها استفاده می‌کنیم و برخی از این تجهیزات جدید به توان مرزبانی اضافه شده است.

وی ادامه داد: استفاده از تجهیزات الکترونیک و اپتیکی می‌تواند نقش مهمی در اشراف اطلاعاتی در مرزها داشته باشد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی مرزبانی ناجا عنوان کرد: در حال حاضر برای برقراری امنیت در مرزهای سیستان و بلوچستان از ۲ گروه پهپادی استفاده می‌شود و با توجه به گستردگی مرزها هم نیاز به تقویت تجهیزات داریم.

سردار حبیبی در خصوص اربعین حسینی نیز گفت: از چهار روز قبل اقدامات خود را در این زمینه آغاز کردیم و در جریان بازدید فرمانده مرزبانی ناجا از مرز مهران، قرارگاه مرزبانی در این منطقه ایجاد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار