فتحی خبر داد؛

تشکیل ۴ قرارگاه هلال احمر در مرز‌های غربی/ استقرار نیرو‌های هلال احمر در شهر‌های کربلا و نجف

معاون عملیات سازمان امداد و‌ نجات هلال احمر از تشکیل چهار قرارگاه مرزی در مرزهای مهران، چذابه، شلمچه و خسروی خبر داد و گفت: ۲ هزار نفر از نیروهای این سازمان در درمانگاه‌های کربلا، نجف و مسیر راهپیمایی زائران اربعین حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۳۱۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ - 14October 2018

استقرار ۲ هزار نفر از نیروهای هلال احمر در شهرهای کربلا و نجفبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «شاهین فتحی» معاون عملیات سازمان امداد و‌ نجات هلال احمر صبح امروز در نشست اعضای کمیته هماهنگی سفرهای اربعین با بیان اینکه در شش ماهه گذشته سازمان امداد و نجات ۱۲ هزار ماموریت برون‌شهری انجام داده است، اظهار داشت: این آمار نسبت به سال گذشته افزایش شش درصد افزایش داشته است. همچنین در این مدت بیش از ۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی منتقل شدند که این میزان رشد پنج درصدی داشته است.

وی در ادامه در خصوص رهاسازی از خودرو گفت: در شش ماهه گذشته ۲ هزار و ۲۸۴ عملیات رهاسازی انجام شد که سه هزار و ۶۰۰ نفر از خودرو رهاسازی شدند.

فتحی با تشریح برنامه‌های سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در بحث اقدامات درمانی هم در کشور و هم در خارج از کشور اقداماتی انجام می‌دهد.

معاون عملیات سازمان امداد و‌ نجات هلال احمر ادامه داد: ۲ هزار نیرو در درمانگاه‌های کربلا، نجف و از مرز ایران تا عراق (مسیر راهپیمایی زائران اربعین) حضور خواهند داشت.

وی گفت: عملیات سازمان امداد و نجات از روز گذشته آغاز شده است و چهار قرارگاه مرزی در مرزهای مهران، چذابه، شلمچه و خسروی تشکیل شده‌اند.

فتحی افزود: ۴۷۷ پایگاه بین شهری آمادگی صد در صد دارند. همچنین ۱۱۸ آمبولانس در محورهای مواصلاتی شهرهای مرزی مستقر هستند.

معاون عملیات سازمان امداد و‌ نجات هلال احمر عنوان کرد: ۳۲ دستگاه آمبولانس نیز در کشور عراق مستقر هستند و همچنین چهار فروند بالگرد در مرز‌های کشور مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار