عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پیگیری مطالبات مردم از دولت مهم‌ترین وظیفه نمایندگان مجلس است

سلمان خدادادی با بیان اینکه تمام توجه نمایندگان مجلس باید به کاهش مشکلات مردم معطوف باشد، گفت: نماینده‌ای که پیگیر مطالبات مردم از دولت نباشد، لایق جایگاه نمایندگی مجلس نیست.
کد خبر: ۳۱۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ - 14October 2018

پیگیری مطالبات مردم از دولت مهم‌ترین وظیفه نمایندگان مجلس استسلمان خدادادی عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، رسیدگی به امور مردم را بزرگترین وظایف مسوولان به خصوص نمایندگان مجلس عنوان کرد و  اظهار داشت: متاسفانه طی یکی دو سال اخیر شاهد کاهش ارزش پول ملی کشورمان به میزان قابل توجهی بودیم، ظهور و بروز این چالش به خاطر ضعف در مدیریت برخی از مسوولان است.

وی در ادامه با بیان اینکه قوای سه‌گانه باید برای رفع دغدغه‌های مردم و بهبود وضعیت اقتصادی کشور تلاش جدی کنند، افزود: ضعف و ناتوانی برخی از مسوولان در رسیدگی به وضعیت اقتصادی و مشکلات جامعه باعث شده تا بسیاری از مردم در زیر خط فقر قرار بگیرند.

خدادادی تصریح کرد: علی‌رغم تمام وعده‌های متعدد دولتمردان به مردم، متاسفانه آن‌ها در کنترل نرخ ارز، خودرو، مسکن و حتی اقلام و مایحتاج ضروری مردم ناتوان بوده‌اند.

نماینده مردم شهرستان ملکان در مجلس شورای اسلامی حمایت از تولید ملی را یکی دیگر از وظایف بزرگ دولت عنوان کرد و گفت: اگر دولت به طور جداگانه تورم در اقلام خوراکی، پوشاک و بهداشت و درمان مردم را محاسبه کند، شاهد خواهیم بود که در برخی از این موارد بیش از 70 درصد افزایش قیمت داشته‌ایم.

خدادادی با بیان اینکه اگر مسوولان به وظایفشان به نحو احسن عمل کرده بودند، امروز شاهد چنین مشکلاتی نبودیم، تصریح کرد: نه‌تنها دولت، بلکه ما نمایندگان هم به وظایف قانونی خود به نوبه خوبی عمل نمی‌کنیم. نطق‌هایی که نمایندگان در جلسات مجلس انجام می‌دهند، بیشتر جنبه تبلیغاتی برای حوزه‌های انتخاباتی آنها دارد نه رسیدگی به امورات و مشکلات مردم؛ لذا نماینده‌ای که برای کاهش مشکلات اقتصادی و رفع دغدغه‌های معیشتی مردم تلاش نکند، لایق جایگاه نمایندگی مجلس نیست.

نماینده مردم شهرستان ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مواجهه با توطئه‌های دشمنان، مردم همیشه در تمام عرصه‌ها حضور مقتدرانه‌ای داشتند، خاطرنشان کرد: سالیان سال است که دشمنان کشور برای از بین رفتن نظام و انقلاب ما تلاش می‌کنند؛ اما مانع مهم بر سر راه تمام توطئه‌های دشمنان، حضور مقتدرانه همین مردم در تمام عرصه‌هاست، لذا اقدام جدی برای رفع مشکلات مردم باید از اولویت‌های مهم مسوولان باشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار