سردار مهری:

۵ هزار نیروی پلیس آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین هستند

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پنج هزار نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی در قالب هزار و ۴۰۰ گروه آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.
کد خبر: ۳۱۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ - 14October 2018

۵ هزار نیروی پلیس آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «تقی مهری» رئیس پلیس راهور ناجا صبح امروز در کمیته هماهنگی سفر‌های اربعین با بیان اینکه اربعین فرصتی برای خدمت به زائران امام حسین (ع) است، اظهار داشت: پنج هزار نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی در قالب هزار و ۴۰۰ گروه آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

وی ادامه داد: همه نیرو‌های ناجا بر اساس تدبیر فرمانده نیروی انتظامی و قرارگاه اربعین عمل می‌کنند و از ۱۹ مهرماه طرح ویژه ترافیکی اربعین شروع شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پلیس و نیرو‌های خدماتی از ۲۸ مهرماه تا ۱۴ آبان با آمادگی صدر درصدی در مسیر و استان‌های هدف حضور دارند.

سردار مهری تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسانی، وزارت راه و استانداران باید تا ۲۸ مهرماه اقدامات عمرانی خود را انجام دهند و پس از آن اقدامات ایمن‌سازی، نصب علائم و خط‌کشی‌ها صورت گیرد.

وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، وضعیت پارکینگ‌ها نسبت به سال گذشته بهتر شود.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: زائران سعی کنند از همین الان برنامه‌ریزی لازم را برای جابجایی از طریق حمل و نقل عمومی انجام دهند و کسانی که از وسیله شخصی استفاده می‌کنند، هماهنگی لازم را با همکاران من در جاده‌ها و استان‌های هدف داشته باشند.

وی ادامه داد: زائران با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند و کسانی که با جاده آشنایی ندارند، وسیله نقلیه خود را با آمادگی فنی کامل بکار گیرند و با بررسی وضعیت جاده، سفر خود را آغاز کنند.

سردار مهری عنوان کرد: رانندگان از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند و صبر و حوصله لازم را در رانندگی داشته باشند.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: از همه رانندگان خواهش می‌کنم مواردی را که برای رانندگی لازم است، رعایت کنند. رعایت مقرارات راهنمایی و رانندگی، مهم و لازم است.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های خدماتی و پلیس در مرز‌ها حضور دارند و آماده خدمات‌رسانی به زائران هستند.

سردار مهری خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ماه‌های تابستان بخصوص در خردادماه کاهش مناسبی در میزان تصادفات و فوتی‌ها داشتیم.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار