مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی تاکید کرد؛

پیگیری احداث المان و نمادهای دفاع مقدس توسط کارگروه عمران ستاد کنگره ملی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: احداث یادمان‌ها و نمادهای دفاع مقدس استان مرکزی توسط کارگروه عمران ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی پیگیری شود.
کد خبر: ۳۱۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ - 14October 2018

پیگیری احداث المان و نمادهای دفاع مقدس توسط کارگروه عمران ستاد کنگرهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، «مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی امروز جلسه ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی در دفاع مقدس با اشاره به ساخت المان‌های دفاع مقدس در نقاط شهری اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مربوط به کنگره ملی نقش امام خمینی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی ساخت المان‌ها و نمادهای دفاع مقدس در ارتباط با شهدای ترور، شهدای بمباران، مراکز اعزام رزمندگان، مراکز تاثیرگذار در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و یادمان‌های مربوط به عملیات‌های دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: با توجه به جلسات قبلی و تصمیمات اتخاذ شده در این رابطه مقرر شده بود که آموزش و پرورش استان مرکزی مسئولیت احداث 3 یادمان در مراکز فرهنگی، اداره‌کل ورزش و جوانان یک یادمان در ورزشگاه پنجم مرداد و دانشگاه اراک نیز ساخت یک یادمان در محل دانشگاه را عهده دار شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: در این جلسه قرار شد که کارگروه عمران ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی پیگیری احداث این یادمان ها را بر عهده گیرد.

مشایخی با اشاره به ایجاد این المان‌ها و نمادها در فضای شهری گفت: ساخت و احداث این المان می‌تواند حال و هوای دفاع مقدس را در فضای شهری زنده کرد و یادآور رشادت‌ها و دلیرمردی‌های نسل جنگ برای نسل های آینده باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار