مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام:

قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز مهران آغاز به کار کرد

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: قرارگاه رسانه‌ای اربعین با حضور مسئولان استانی و کشوری در مرز مهران افتتاح شد.
کد خبر: ۳۱۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ - 14October 2018

قرارگاه رسانه ای اربعین در مرز مهران آغاز به کار کردبه گزارش دفاع پرس از ایلام، «علیرضا شیروی» مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام اظهار داشت: به جهت پوشش مناسب و گسترده مراسم اربعین قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز مهران راه‌اندازی شد.

وی عنوان کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز ایلام برای پوشش حماسه بزرگ اربعین 97 ضرورت دارد.

شیروی ضمن تشریح دستور کار جلسه اهمیت و پوشش مطلوب این رویداد بزرگ فرهنگی یادآوری و بر برنامه‌ریزی منسجم حوزه‌های مختلف صدا، سیما، خبر، فنی، فضای مجازی و واحدهای پشتیبانی تاکید کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با تقدیر از مردم استان ایلام در اربعین سال گذشته ادامه داد: باید امسال نیز همچون سال گذشته از تمام ظرفیت‌های استان برای استقبال، اسکان و پذیرایی از زائران کربلای معلی استفاده کرد.

وی با اشاره به نقش صدا و سیما و رسانه‌های استانی در پوشش این حماسه بزرگ تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز ایلام نیز همگام با سایر نهادها تمام ظرفیت خود را برای پوشش رویداد فرهنگی ـ مذهبی  اربعین حسینی امسال به کار می‌گیرد.

در مراسم افتتاحیه قرارگاه رسانه ای اربعین علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، استاندار ایلام و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار