«موسوی بیوکی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد پتانسیل ملحق شدن به فضای شهری را دارد

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد پتانسیل ملحق شدن به فضای شهری را دارد، گفت: برای بهره‌برداری فیزیکی این مرکز برنامه‌ریزی می‌کنیم.
کد خبر: ۳۱۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵ - 15October 2018

«سید ابوالفضل موسوی بیوکی» نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد به لحاظ فیزیکی، ساختمانی، موقعیت استراتژیکی و زیرساخت‌های اولیه، دارای ظرفیت جامع است و پتانسیل ملحق شدن به فضای شهری را دارد.

وی با اشاره به کمبود‌های نرم‌افزاری این مرکز، ادامه داد: باید از لحاظ موزه‌آرایی فضایی را فراهم کنیم تا اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس محقق شود و از طرفی نیز فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را در مورد نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جامعه عمل بپوشانیم.

موزه دفاع مقدس یزد پتانسیل ملحق شدن به فضای شهری را دارد

بیوکی تأکید کرد: برای نشر ارزش‌های تمام نشدنی جنگ، کار‌های ریشه‌ای و اساسی باید صورت گیرد و فعالیت در زمینه دفاع مقدس را با کار‌های جدید هنری، تولید فیلم و محتوای موثر و... به مخاطبین انتقال دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای افتتاح محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد بیان کرد: برای بهره‌برداری فیزیکی این مرکز برنامه‌ریزی می‌کنیم و در هفته‌های آینده با حضور مسئولین امر در استان جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری درباره این موضوع ترتیب می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها