استاندار مازندران تأکید کرد؛

ضرورت نصب یادمان‌های شهدا با جلوه‌های گرافیکی در محلات مازندران

استاندار مازندران بر نصب یادمان‌هایی زیبا با جلوه‌های گرافیکی از شهدای والامقام در محلات این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ - 14October 2018

ضرورت نصب یادمان های شهدا با جلوه های گرافیکی در محلات مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «محمد اسلامی» استاندار مازندران در سومین جلسه هیأت امنا و شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه تولید محتوا، بخش مهم فعالیت‌های حفظ آثار دفاع مقدس است و باید در روند توسعه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان جدی گرفته شود، اظهار داشت: کارگروهی تشکیل شود تا با خلاقیت و نگاه متحول تولید محتوای نفیس و تصمیم سازی برای انجام این مهم را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه نسل‌های آینده باید از میراث ماندگار دفاع مقدس و جلوه های ایثار و شهادت برخوردار شوند، یادآور شد: باید با زبان فاخر و جلوه‌های صوتی و بصری، فضای واقعی جنگ و دفاع ملت انقلابی ایران اسلامی را برای مخاطبان به جلوه درآورد.
 
استاندار مازندران بر نصب یادمان‌هایی زیبا با جلوه‌های گرافیکی از شهدای والامقام در محلات تاکید کرد و بیان داشت: یاد و خاطره شهدا همواره باید زنده بماند.
 
رئیس هیأت امنای مرکز فرهنگی و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، عنوان کرد: باید آگاه باشیم که بقای ما به خاطر جان فشانی و ایثارگری شهداست و به بهای خون شهدای گلگون کفن تا این جا آمده ایم.
 
اسلامی با اشاره به سیل ویرانگر اخیر در غرب مازندران، ابراز داشت: با رئیس سازمان برنامه و بودجه تفاهم کردیم برای ساماندهی و ایمن سازی رودخانه‌های استان، یک محل دائمی در بودجه سال 98 تعیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار