مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

خاطرات امدادگران هلال‌احمر استان در قالب تاریخ شفاهی ثبت و ضبط می‌شود

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از ثبت و ضبط خاطرات امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در قالب تاریخ شفاهی با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷ - 14October 2018

خاطرات امدادگران هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در قالب تاریخ شفاهی ثبت و ضبط می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان دیدار کردند.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» در این دیدار با تقدیر از عملکرد هلال احمر در سانحه هوایی تهران - یاسوج، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر از نهادهایی است که در دوران دفاع مقدس با ایفای نقش امدادگری تاثیر بسزایی داشت.

وی افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برای ثبت و ضبط خاطرات امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب تاریخ شفاهی همکاری می‌کند.

«سید امان‌الله جهانبین» مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار با بیان اینکه این استان ۱۵ شهید امدادگر دارد، گفت: پایگاه‌های هلال احمر به اسم این شهدای والامقام نام‌گذاری شده و به طور مستمر از خانواده‌های این شهدا سرکشی می‌کنیم.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس امسال از رزمندگان هلال احمر استان که سابقه 6 ماه حضور در جبهه را داشتند تجلیل کردیم و از خانواده‌های شهدای امدادگر در گلزار شهدای یاسوج تجلیل شد.

در پایان این دیدار، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و جمعیت هلال‌احمر استان منعقد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها