نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

آمریکا از اقتدار و عظمت ایران به لرزه افتاده است

آیت الله «مصطفی علما» گفت: اگر امروز دولت آمریکا از اقتدار و عظمت ایران به لرزه افتاده است، این‌ها همه به برکت خون پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر است.
کد خبر: ۳۱۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵ - 14October 2018
آمریکا از اقتدار و عظمت ایران به لرزه افتاده استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه صبح امروز با حضور در منزل شهیدان گرانقدر «حسین اجاقی» و «علیرضا یوسف پور» با خانواده‌های این عزیزان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار گفت: اگر امروز دولت آمریکا از اقتدار و عظمت ایران به لرزه افتاده است، این‌ها همه به برکت خون پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر است.
 
وی در ادامه خانواده‌های شهدا را سندهای افتخار و عظمت ایران اسلامی خطاب کرد و خاطرنشان ساخت: اگر امروز انقلاب و نظام اسلامی بالنده و با طراوت است به حیات پربرکت و وجود شهدا و ایثارگران است و حقیقتاً ما هرچه داریم از برکت این خون‌های پاک و این فداکاری‌ها است.
 
شهید «حسین اجاقی» در تیرماه سال 65 در عملیات کربلای یک در منطقه مهران و شهید «علیرضا یوسف پور» نیز در مردادماه سال 60 به همراه شهید آیت‌الله بهاءالدین عراقی در کرمانشاه، توسط منافقین کوردل مورد حمله تروریستی قرارگرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار