قرارگاه رسانه‌ای اربعين در ۳ نقطه مرزی افتتاح شد

قرارگاه رسانه اي اربعين با حضور معاون امور استان‌های صداوسیما و سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مرز مهران و به صورت همزمان در مرزهای شلمچه و چزابه افتتاح شد.
کد خبر: ۳۱۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ - 14October 2018

قرارگاه رسانه‌ای اربعين در ۳ نقطه مرزی افتتاح شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، علی دارابی در این مراسم با اشاره به تلاش همکارانش در رسانه ملی برای انعکاس همایش اربعین حسینی گفت: علاوه بر افتتاح قرارگاه رسانه ای درمرز های مهران، شلمچه و چزابه برای نخستین بار نیز قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز میرجاوه راه‌اندازی شد.

معاون امور استان‌های صداوسیما گفت: بیش از ٧٠٠ نفر از برنامه سازان انعکاس شور و شعور همایش اربعین حسینی را از ۱۵۰ شبکه استانی، ملی و بین المللی منعکس خواهد کرد.

دارابی با اشاره به حضور مستمر و برنامه‌سازان از امروز تا یک هفته پس از اربعین افزود: قرارگاه فضای مجازی هم در پایانه‌های مرزی فعال شده و اخبار اربعین را در شبکه‌های اجتماعی منعکس می‌کنند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما در ادامه گفت: با افتتاح قرارگاه رسانه‌ای اربعین و حضور فعال رسانه‌ای علاوه بر اطلاع‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) ، با تولید و پخش برنامه‌های مختلف مردم هر روز بصورت زنده در جریان حال و هوای زوار در مرزهای بین المللی و بزرگترین راهپیمایی شیعیان جهان قرار می‌گیرند.

دارابی با اشاره به رونمایی از ٣٥ مستند کوتاه و بلند با موضوع پیاده روی اربعین که سال گذشته توسط شبکه‌های استانی صدا و سیما تولید شده بود، تصریح کرد: امسال نیز برنامه‌سازان شبکه‌های استانی در قالب گروه‌های مختلف خبری و مستند آثاری را تولید و آماده پخش خواهند کرد.

شیروی، مدیر کل صداو سیمای مرکز ایلام نیز در مراسم آغاز عملیات رسانه‌ای اربعین در مرز بین المللی مهران گفت: با افتتاح استودیوهای صدا، سیما و خبر، معاونت‌های برنامه‌ساز رسانه استانی مرکز ایلام از امروز بیست و دوم مهرماه تا یک هفته پس از مراسم اربعین، شور و شعور زائران اباعبدالله الحسین و همچنین حضور مسئولین کشوری و لشکری به مرز مهران را بصورت زنده به تمام جهانیان منعکس خواهند کرد.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام افزود:  ١١٣کیلومتر فیبر نورى از مرکز در ایلام تا مهران وبسیج بیش از ١٣٠ نفر از همکاران در قرارگاه رسانه اى مهران نشانه اى از عزم و تلاش همکارانم در صدا و سیمای ایلام است.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی نیز با تقدیر از خدمات شبکه‌های استانی صدا و سیما به خصوص قرارگاه‌های رسانه ملی در انعکاس همایش بزرگ اربعین گفت: امسال نیز صدا و سیما در کنار پلیس تلاش می‌کند تا با اطلاع رسانی دقیق از مرزهای کشور مردم را در جریان آخرین خبرها قرار دهد.

انتهای ‍پیام/

نظر شما
پربیننده ها