مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر لرستان:

جوانان باید در رأس برنامه‌های جمعیت هلال احمر قرار بگیرند

صارم رضایی گفت: بر اساس استراتژی ۲۰۲۰ جوانان باید در رأس برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر قرار بگیرند و بتوانند ۵۰ درصد از تشکیلات این حوزه را به خود اختصاص دهند ضمن اینکه جوانان به دنبال تکریم انسان‌ها و گسترش دوستی نیز حرکت کنند.
کد خبر: ۳۱۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ - 14October 2018

جوانان بای در رأس برنامه های جمعیت هلال احمر قرار بگیرندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «صارم رضایی» مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان در آیین افتتاحیه کارگاه پیشگیری از اعتیاد که با حضور اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر استان برگزار شد، اظهار داشت: باید گفتمان و فرهنگ سازی در اولویت مسائل پیشگیری از اعتیاد قرار گیرد.

 وی با بیان اینکه استفاده بیش‌ازحد از هر چیزی سبب اعتیاد به آن می‌شود، گفت: جمعیت هلال‌احمر لرستان طی چند سال گذشته برنامه‌های خوبی در حوزه مسائل اجتماعی برگزار کرده که می‌توان به برگزاری بیش از 26 دوره پیشگیری از اعتیاد در سطح استان اشاره کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان افزود: بر اساس استراتژی 2020 باید جوانان در رأس برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر قرار بگیرند و بتوانند 50 درصد از تشکیلات این حوزه را به خود اختصاص دهند ضمن اینکه جوانان به دنبال تکریم انسان‌ها و گسترش دوستی نیز حرکت کنند.

رضایی عنوان کرد: در حوزه جوانان، جمعیت هلال‌احمر برنامه‌هایی نظیر طرح شوق رویش، مسابقات رفاقت مهر، المپیاد آماده، اعزام به برنامه‌ها و همایش‌های کشوری برگزارشده که در همه این برنامه‌ها به‌نوعی می‌توان راهکارهایی بیان کرد که جوانان کمتر به سمت استفاده از مواد مخدر بروند.

حجت‌الاسلام بهزاد پیروز فر مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: مواد مخدر سبب از بین رفتن شخصیت انسان‌ها می‌شود.

 وی گفت: یکی از راه‌های جنگ نرم بحث مواد مخدر است که با توجه به این وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی که برای مردم به وجود آمده زمینه‌ساز بسیاری از مشکلات دیگر نیز شده است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان افزود: آیات و روایات زیادی داریم که به هلاکت رسیدن خود انسان‌ها توسط خودشان اشاره‌شده است، یکی از این موارد همین بحث مواد مخدر است که سبب معضلات دیگری نظیر کودک‌آزاری، قتل، دزدی، فساد و سایر انحرافات نیز می‌شود.

حجت الاسلام پیروز فرعنوان کرد: اقدام قضایی و انتظامی دیگر نمی‌تواند راه‌حل کافی در این حوزه باشد  که در همین راستا مقام معظم رهبری نیز به این موضوع اشاره کردند و فرمودند باید 50 درصد امکانات و منابع در بحث پیشگیری صرف شود، بنابراین باید تلاش کرد تا در این جامعه افراد سالم را نگهدارید که یک کار ارزشمند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار