رئیس کل دادگستری لرستان:

حضور مستمر تعزیرات و دادستان در سطح بازار الزامی است

جعفر بدری گفت: حضور تعزیرات و دادستان در سطح بازار باید محسوس و به‌ صورت مستمر و روزانه باشد چرا که حضور نهادهای نظارتی در بین مردم و بازار سبب می‌شود تا مردم از بابت تأمین مایحتاج، نظارت و عدم سو استفاده سود جویان خیال شان راحت باشد.
کد خبر: ۳۱۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ - 14October 2018

حضور مستمر تعزیرات و دادستان در سطح بازار الزامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «جعفر بدری» رئیس کل دادگستری لرستان  عصر امروز( یک شنبه) در جلسه شورای قضایی استان که در سالن جلسات دادگستری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: باید تشریفات شکایات مردمی به تعزیرات حذف شود و در سریع‌ترین زمان به شکایات واصله به تعزیرات رسیدگی و با متخلفین برخورد مناسب و قاطع صورت گیرد .

وی گفت: حضور تعزیرات و دادستان در سطح بازار باید محسوس و به‌ صورت مستمر و روزانه باشد چرا که حضور نهادهای نظارتی در بین مردم و بازار سبب می‌شود تا مردم از بابت تأمین مایحتاج، نظارت و عدم سو استفاده سود جویان خیالشان راحت باشد.

رئیس‌کل دادگستری لرستان افزود: حضور مستمر بازرسان تعزیرات وادارات صنعت، معدن و تجارت در بازار و بین اصناف باید به‌گونه‌ای باشد که مردم شاهد اختلاف فاحش قیمت‌ها در مناطق مختلف شهر نباشند  که بازار به یک آرامش نسبی برسد.

بدری با بیان اینکه  در این شرایط  سخت اقتصادی  باید دستگاه‌های نظارتی هشیارانه و به‌ موقع وارد عمل شوند، عنوان کرد: در شرایط حاضر رسانه ها از قدرت خوبی برخوردار هستند  و باید در جهت آرامش روانی جو جامعه و اطمینان خاطر دادن به مردم در راستای برخورد با متخلفین استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات دستگاه‌های نظارتی با پشتیبانی دادستان باید اطلاع‌رسانی شودتصریح کرد: مردم باید در جریان نظارت‌ها و برخوردهای با متخلفین باشند تا از اقدامات قاطع این دستگاه‌ها  احساس اطمینان کنند.

بدری خاطر نشان کرد: خیلی از مسائل و گرانی‌ها در بازار را می‌توان با نظارت و کنترل مهار کرد و دستگاه‌های نظارتی نباید منتظر این باشند که شکایتی به آن‌ها واصل شود، بلکه باید به‌صورت خودجوش و فعال در سطح جامعه حضور داشته باشند.

رئیس‌کل دادگستری لرستان با تأکید بر اینکه تمام اجراییات بانکی علیه واحدهای تولیدی فعال باید متوقف شود، گفت: این توقف اجراییات تا زمانی است که این واحدهای فعال از این مرحله بحرانی عبور کنند و به ثبات برسند چراکه نباید در حق واحدهای تولیدی فعال کوتاهی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها