فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد؛

عزم جدی ناجا برای جلوگیری از تردد بدون گذرنامه زائران اربعین

فرمانده ناجا گفت: در مرز مهران از پل زائر به سمت پایانه مرزی مهران که به عنوان گلوگاه اصلی تردد زوار است با پنج گیت مستقر در این مسیر، از تردد افراد غیرمجاز جلوگیری می شود.
کد خبر: ۳۱۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ - 14October 2018

عزم جدی ناجا برای جلوگیری از تردد بدون گذرنامه زائران اربعینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین اشتری در قرارگاه مقدم اربعین ناجا در مهران با بیان این که مراسم اربعین، بی نظیر و به نوعی یک رزمایش بزرگ اعتقادی است که به جهان اسلام و انسانیت تعلق دارد، اظهار داشت: در هیچ جای جهان چنین اتفاقی رخ نمی دهد که با این همه شور، ایثار، فداکاری و گذشت مخلصانه همراه باشد.

وی افزود: بخش عظیمی از مردم ایران و سایر کشورها برای زیارت عتبات عالیات از مرزهای کشور عبور می کنند که ما باید تمام هم و غم و تجهیزات لازم را در حد و شأن زائران به کار گیریم.

فرمانده ناجا به عشق و علاقه روزافزون مردم کشورمان به اباعبدالله الحسین(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: همواره شاهدیم که هر سال بیش از سال قبل، خیل عظیمی از مردم با ذوق و شوق فراوان برای زیارت مشرف می شوند و این موضوع می طلبد که ما احساس مسئولیت بیشتری نسبت به خدمات رسانی داشته باشیم.

سردار اشتری با اشاره به وقایع تروریستی سال گذشته و حادثه تروریستی اهواز، مراسم اربعین امسال را دارای حساسیت ویژه دانست و گفت: همواره باید آماده برخورد با هر حادثه ای را داشته باشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تعامل مرزبانان ایران و عراق را امنیت آفرین برای هر دو کشور خواند و ادامه داد: دشمن همواره به دنبال راه نفوذی برای ضربه زدن است و ما باید همواره سد راه آنان باشیم.

وی به موضوعات امنیتی اشاره کرد و گفت: باید با اشراف و برآوردهای مناسب و با همکاری مبادی ذیربط قدرت پیش بینی و مقابله با هر اتفاقی را داشته باشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور به تسهیل تردد زوار از مبدأ با هماهنگی های پلیس راهور اشاره کرد و گفت: امیدواریم رانندگان نیز با رعایت قوانین و مقررات سفری ایمن داشته باشند و شاهد هیچگونه حادثه ای در جاده ها نباشیم.

فرمانده ناجا به کنترل افراد فاقد مجوز و مدارک معتبر اشاره کرد و گفت: در مرز مهران از پل زائر به سمت پایانه مرزی مهران که به عنوان گلوگاه اصلی تردد زوار است با پنج گیت مستقر در این مسیر از تردد افراد غیرمجاز جلوگیری می شود.

سردار اشتری پیش بینی زمان در پایانه های مرزی برای زائران را از دیگر برنامه های نیروی انتظامی برشمرد و گفت: در صددیم تا اگر معطلی در تردد به وجود آمد زمان آن را به حداقل برسانیم.

وی اربعین را فرصت مناسبی برای شناساندن خدمات به مردم عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی تا بازگشت آخرین زائر در پایانه ها حضور خواهد داشت.

فرمانده ناجا در بخش پایانی سخنان خود مدیریت مطلوب و همکاری همه قسمت ها و دستگاه ها را با پلیس خواستار شد و اظهار داشت: امیدواریم اجر کارمان را از آقا اباعبدالله الحسین(ع) بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار