به مناسبت سالروز شهادت شهید شوشتری صورت می‌گیرد؛

برگزاری یادواره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه با حضور لاریجانی

یادواره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه همزمان با پنجمین سالگرد شهادت سردار شوشتری، فرمانده قرارگاه قدس نزسا با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵ - 19October 2014

برگزاری یادواره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه با حضور لاریجانی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: در پنجمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر نورعلی شوشتری جانشین نیروی زمینی سپاه و منادی وحدت در جنوب شرق، نیروی زمینی سپاه، بزرگداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید نیروی زمینی با حضور شخصیتهای لشکری، کشوری، ایثارگران، جانبازان و خانوادههای معظم شهدا برگزار میشود تا فریاد عزت و غیرت ملت اسلامی ایران را یک بار دیگر به گوش مزدوران حقیر و پلید استکبار برساند.

در خبر نیروی زمینی آمده است: جنایت تروریستهای خونخوار در بلوچستان چهره اهریمنی دشمنان امنیت و وحدت را که از سوی سازمانهای جاسوسی برخی دولتهای استکباری حمایت میشوند بیش از پیش آشکار ساخت.

شهادت مؤمنان فداکاری همچون سردار شجاع و بااخلاص شهید نورعلی شوشتری و دیگر فرماندهان شهید نیروی زمینی که همت خود را در راستای امنیت و آبادانی کشور گماردهاند و مخلصانه برای ایجاد وحدت و انسجام ملی تلاش کردند و درنهایت به هدف والای خود که همانا شهادت بود رسیدند.

همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره حمله انتحاری در منطقه پیشین سیستان و بلوچستان فرمودند: «دشمنان بدانند که این ددمنشیها نخواهد توانست عزم راسخ ملت و مسئولان را در پیمودن راه عزت و افتخار که همان راه اسلام و مبارزه با جنود شیطان است سست کند و به وحدت و همدلی مذاهب و اقوام ایران خدشه وارد شود.»

لازم به ذکر است این یادواره روز دوشنبه ۲۸ مهرماه از ساعت ۹:۳۰ در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار میشود و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار